عجیب ترین قوانین فرودگاهی

0

به گزارش آکادمی فروش به نقل از وبسایت لحظه آخر، آیا از عجیب ترین قوانین فرودگاهی جهان باخبر هستید؟

ما در این مقاله قصد داریم این قوانین عجیب را نام ببریم، پس در ادامه ما را همراهی کنید تا اطلاعات جالبی به دست آورید.

۱.طبق مقررات امریکن ایرلاین، مهمانداران این اجازه را دارند که از ورود افرادی که بوی نامناسبی می دهند، جلوگیری به عمل آورند. رزرو تور آنتالیا در وبسایت لحظه آخر.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۲.شرکت هواپیمایی کره با استفاده از کلت برقی با مسافرانی که خطای فاحشی از آن ها سر بزند، برخورد می کند.

۳.همان طور که می دانید در برخی از مکان های دنیا، اجساد مردگان سوزانده می شود؛ این خاکسترها در صورتی که در جعبه های پلاستیکی یا چوبی قرار داشته باشد، امکان حمل آن ها با هواپیما وجود دارد.

۴.یکی دیگر از قوانینی که در برخی ایرلاین های امریکن وجود دارد، اخراج مسافرانی است که بیش از حد چاق هستند و نمی توانند در محدوده صندلی خود بنشینند.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۵.یک شرکت هواپیمایی لوازمی از قبیل: کیسه پوشک بچه، پالتو، دوربین و چتر را به صورت رایگان حمل می کند و هزینه ای بابت این بارهای مسافر دریافت نمی کند.

۶.بر اساس مقرراتی که کشور انگلستان وضع کرده، کشورهای عربستان سعودی، ترکیه، تونس، اردن، مصر و لبنان اجازه ندارند موبایل های بزرگ و وسایل الکترونیکی بزرگ را در سفر هوایی خود به انگلستان همراه داشته باشند. رزرو تور آنتلیا هتل ۵ ستاره.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۷.یکی دیگر از عجیب ترین قوانین فرودگاهی مربوط به کشور جامائیکا می باشد که مسافران نمی توانند کیف، کفش یا هر شی دیگری که متشکل از پوست بز باشد را با خود به داخل این کشور آورند.

۸.هواپیمایی کانتاس یک قانونی دارد که طبق آن فردی که به تازگی تحت عمل لوزه قرار گرفته باشد، نمی تواند پرواز انجام دهد. بعد از گذشت حداقل ۳ هفته، امکان انجامِ این پرواز وجود دارد.

۹.اگر شخصی در هواپیمایی برتیش جان خود را از دست بدهد، جسد او تا هنگام رسیدن به مقصد به قسمت “فرست کلاس” انتقال داده می شود.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۱۰.تای ایرویز یک قانون سخت را برای کارکنان خود در نظر گرفته که بر اساس آن، لباس کارکنان بر روی زمین نباید با لباس آن ها در هواپیما مشترک باشد. از همین رو این کارکنان بر روی زمین لباس های سازمانی مخصوصی به تن دارند ولی هنگامی که سوار هواپیما می شوند، یک لباس سنتی تایلندی به تن می کنند. اطلاع از قیمت های تور آنتالیا

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۱۱.یک شرکت هواپیمایی از ورود نوزادانی که کمتر از ۷ روز از تولد آن ها می گذرد، به داخل کابین ممانعت به عمل می آورند. این زمان حتما باید بیش از ۷ روز باشد تا شما بتوانید به همراه فرزندتان سفر کنید.

۱۲.یکی دیگر از قوانین امریکن ایرلاین این می باشد که در صورت وقوع حوادث عجیبی که منجر به تاخیر پرواز شود، مقدمات را برای تهیه کردن انواع غذاهای خوشمزه فراهم می کند تا مسافران از آن ها بهره ببرند و از این طریق میزان عصبانیت آن ها کمتر شود.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۱۳.هاوایین ایرلاین از سوار شدن افرادی که دارای مدل های موی نامتعارف یا رنگ موی غیر طبیعی باشند جلوگیری می کند.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

۱۴.در فرودگاه تامپا تنها زمانی که آب موجود در بطریِ شما، به حالت یخ زده باشد می توانید از گیت عبور کنید.

عجیب ترین قوانین فرودگاهی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.