استفاده از رپورتاژ آگهی برای شناسایی سرنخ در کسب و کارهای B2B

0

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی

مهم ترین و اصلی ترین هدف در هر کسب و کاری، فروش محصول به مشتریان است. بر همین اساس نیاز است تا کانال هایی را بتوان شناسایی نمود که به بهترین شکل ممکن، سرنخ های با کیفیت را در اختیار کسب و کار قرار دهد. روش ها و راهکارهای متفاوتی وجود دارند که می توانند سرنخ های با کیفیتی را به سمت کسب و کار شما هدایت کنند؛ از جمله: SEO، SEM، تولید محتوا، رسانه های اجتماعی و …

در بین بین این کانال ها و راهکارها، یکی از روش هایی که نقش بسیار فوق العاده ای در تولید سرنخ می تواند داشته باشد، رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی و تولید سرنخ

به طور کلی ۲ دلیل اصلی موجب خواهد شد تا کسب و کارهای B2B نیازمند انجام کمپین های رپورتاژ آگهی برای شناسایی سرنخ های باشند:

۱-     کسب و کارهای B2B بیشتر از سایر کسب و کارها نیازمند سرنخ های با کیفیت هستند.

۲-     استفاده از یک رسانه پر مخاطب به عنوان شخص سوم، فرایند تولید سرنخ را تسهیل خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که Lattice Engines and CSO Insights منتشر کرده است، ۶۸% از کسب و کارهای فعلی، قادر نیستند که سرنخ های با کیفیت و هدفمند برای خود شناسایی کرده و بر همین اساس تیم بازاریابی خود را سرزنش می کنند.

در یک تحقیق دیگر که توسط تیم بازاریابی Eloqua and CMO.com صورت گرفت، بیان شده است: استفاده از یک رسانه پرمخاطب به عنووان شخص سوم برای تولید سرنخ و ایجاد یک رابطه بسیار کارا خواهد بود. در همین گزارش بیان شده است که ۳۴% از مدیران کسب و کارهای  B2B که از رپورتاژ آگهی در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرده اند، معتقدند این روش، سرنخ های باکیفیت تری نسبت به سایر روش ها، تولید خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.