رعایت بیشتر بهداشت و رفت و آمد راحت تر از طریق درب اتوماتیک شیشه ای

0

یک درب اتوماتیک علاوه بر مجتمع های تجاری و اداری در یک ساختمان مسکونی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. استاندارد ایمنی سیستم های درب اتوماتیک ما بیشترین استاندارد امنتی درب های شیشه ای اتوماتیک، کرکره برقی و…. را دارند. از آنجا که این سیستم های اتوماتیک درب شیشه ای دارای درایو برقی هستند، از جمله ماشین آلات الکترونیکی محسوب می شوند. بنابراین آن ها را می توان به خوبی کنترل کرد و امنیت مکان را فراهم می کنند. سیستم های درب اتوماتیک به خصوص درب اتوماتیک شیشه ای در هتل ها بسیار محبوب هستند. اینکه شما برای ورود به مکانی مجبور باشید فشار دادن دسته های درب یا دستگیره های چرخان در را بکشید و یا فشار دهید و زمان خروج هم مجبور باشید همین کار را دوباره تکرار کنید ممکن است در بعضی مواقع آزار دهنده باشد. مردم غالباً فراموش می کنند که درب ها را به خصوص موقع خروج ببندند. به عنوان مثال، برای برخی از افراد همچون استفاده کنندگان از ویلچر، کودکان، افراد مسن یا افراد معلول باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است. درب های اتوماتیک به همه دسترسی راحت به تردد در ساختمان ها را می دهند. به خصوص برای ساختمان های اداری و تجاری که ارباب رجوع و مشتریان زیادی هر روزه به آن جا وارد می شوند و همچنین ساختمان های مسکونی که تعداد واحدهای زیادی دارد و افراد زیادی در طول روز از درب آن ورود و خروج دارند، نصب یک درب شیشه ای اتوماتیک می تواند کارآیی بسیار موثری داشته باشد. در بخش بهداشت نیز سیستم های درب اتوماتیک راه حل بهداشتی خوبی برای بازدید کنندگان، بیماران، پزشکان و مراقبان برای عبور از درگاه ها هستند. دیگر نیازی به باز کردن درب به صورت دستی ندارند و در عین حال از پخش میکروب روی دست خود جلوگیری می کنند.

سهولت شخصی سازی | سفارشی سازی پارتیشن های شیشه ای

ما در دوره ای زندگی می کنیم که می توان تقریبا همه چیز را به صورت سفارشی برای مشتریان ساخت. مزیت اساسی پارتیشن های شیشه ای این است که شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به تغییر معماری، چشم انداز تاسیسات خود را مطابق نیاز مشتری تنظیم کنید. پارتیشن های شیشه ای برای مناطق منطقه بندی، برای اطمینان از حریم خصوصی کامل یا جزئی، به عنوان یک گزینه توسعه مجدد و برای اهداف تزئینی در طراحی آپارتمان ها استفاده می شوند. پارتیشن های قابل حمل به شما این امکان را می دهد که فضاهای جدید را بسیار آسان تر از آنچه از طریق روش های سنتی انجام می شود، ایجاد کنید. در یک تقسیم بندی سنتی فضاها با دیوارهای قدیمی، باید دیوارها را خراب کنید تا آن را به شکل جدیدی تغییر دهید. اگر تسهیلات شما برای مشتریان قبلی اتاقک داشته باشد و مشتری جدید شما فضای دفتری آزادی را بخواهد، می توانید این کار را از طریق دیوارهای پارتیشن شیشه ای قابل حمل انجام دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید خواسته های شفاف مشتری شماست  تا مطابق با آن پارتیشن شیشه ای تاشو و جمع شونده، ثابت و.. را برای او طراحی کنید.

درب اتوماتیک

انواع شیشه و تکنیک های طراحی آن ها

شیشه ای ماده ای اصلی برای ساخت پارتیشن های شیشه ای اداری، شیشه های تک جداره یا دو جداره، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست شده، شیشه لاکوبل و… است که هر کدام با فناوری های خاص مربوط به خود ساخته می شوند. مقاومت همه آن ها نیز درجات مختلفی در برابر تأثیر عوامل خارجی دارد اما می توان گفت که تقریبا همگی آن ها نسبت به شیشه های معمولی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ایمن هستند. شیشه های سکوریت بر اثر حرارت بسیار مقاوم می شوند. شیشه های لمینت از اتصال چندلایه شیشه ساخته می شوند که بین لایه ها PVB کار گذاشته می شود و از این رو به شیشه هایی نشکن تبدیل می شوند. شیشه های سندبلاست از زدن نوعی ماسه بر شیشه ایجاد می شوند. شیشه های لاکوبل به شیشه های رنگی گفته می شوند که یک سمت آن با رنگ های مختلف با کیفیت بالا رنگی می شود. حال با توجه به مکان مورد نظر در فضای داخلی و خارجی آپارتمان می توان از هر یک از انواع سازه های شیشه ای همچون شیشه بالکن، پارتیشن تاشو بالکنی، پارتیشن فریم لس، درب اتوماتیک شیشه ای، تراس شیشه ای، پارتیشن حمام و… استفاده کرد.در ساخت این سازه ها می توانید از هر نوع شیشه ای استفاده کنید. اما به طور معمول وقتی صحبت از شیشه تراس تاشو، شیشه حمام و…..می شود که در درجه او امنیت آن ها مورد اهمیت است،، اولویت با شیشه های دو جداره کم مصرف، شیشه های لمینت و سکوریت است.

درب اتوماتیک

بهینه سازی صداهای موجود در دفتر کار

اگر در یک فضای کاری آزاد کار می کنید یا اداره می کنید و تعداد کارکنان موجود در هر طبقه زیاد هستند مطمعنا سر و صدای زیادی آن جا حاکم است و اجازه نمی دهد که بر روی کار خود تسلط داشته باشید. به عبارتی می توان گفت که آلودگی صوتی توانایی افراد را برای کار و تمرکز بر وظایفشان را در واقع از بین می برد. در نتیجه اشکال در کار تک تک کارکنان بهره وری و خروجی کلی تیم را کاهش می دهد. اگر می خواهید این مشکل را با دیوارهای خشک یا مکانیک پارتیشن بندی سنتی برطرف کنید، مجبورید زیبایی (یا چشم انداز) دفتر را به خطر بیاندازید. اگر می خواهید چشم انداز دفتر را همان طور زیبا نگه دارید و سر و صدا را نیز کاهش دهید، پارتیشن های شیشه ای می توانند کمک زیادی به شما کنند. پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن تاشو و ریلی و جمع شو ساختمان را قادر می سازد تا سر و صدا را به طور گسترده ای کنترل کنند و به مشتریان خود کمک می کنند بدون هیچ گونه تغییر واقعی در چشم انداز طراحی، بهره وری تیم را بهبود بخشند. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که مناطقی که مشکل صدا دارند را شناسایی کنید و پارتیشن های شیشه ای با ارتفاع نیمه یا تمام قد (بنا به نیاز) نصب کنید و مشکل صدای شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.