رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : ساخت حساب کاربری

0

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام


در اولین قسمت آموزش بازاریابی در اینستاگرام شما را با برخی از جذابیت ها و قابلیت های این شبکه اجتماعی آشنا کردیم. در ادامه نیز گام های اولیه جهت ساخت یک حساب کاربردی در اینستاگرام را نیز توضیح دادیم. خب، امروز نیز می خواهیم ادامه شیوه ساخت حساب کاربری تجاری را برای شما توضیح دهیم.


بیشتر بخوانید: بازاریابی در اینستاگرام: ساخت حساب کاربری (قسمت اول)


۵- بیوگرافی خود در اینستاگرام را بهینه سازی کنید

اکنون پروفایل شما امده است، اما هنوز شروع به ارسال نکنید! شما باید بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید. بیوگرافی در اینستاگرام دارای حداکثر ۱۵۰ کاراکتر است، بنابراین شما نیاز دارید که مستقیم و مختصر بیان کنید. به مخاطبان خود بگویید چه کسی هستید و چه کاری را انجام می دهید و اشاره ای کوچکی هم به شخصیت تان بکنید. در مورد استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ ها نگران نباشید، زیرا آن ها بر روی بیوگرافی شما در اینستاگرام قابل جستجو نیستند.

شما همچنین می توانید کاربران را تشویق کنید که اقدامات خاصی را انجام دهند، مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت شما. بیوگرافی شما تنها مکان است که شما می توانید یک URL قابل کلیک و ترافیک (بازدیدکنندگان) را به یک سایت خارجی هدایت کنید. برای کسب و کارها معمول است که URL های برجسته خود را به روز کنید تا با آخرین پست خود هماهنگ شوید. اگر تصمیم به اضافه کردن یک پیوند (لینک) دارید، مطمئن باشید از یک کوتاه کننده لینک مانند HubSpot’s Tracking URL builder یا یک ابزار مانند Bitly یا Goo.gl برای جلوگیری از بروز مشکلی در پروفایل تان و درک بهتر میزان ترافیک شبکه اجتماعی برای ردیابی کمپین ها یا وب سایت شما استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام: ساخت حساب کاربریبرای این که اصلاحاتی بر روی عکس نمایه، نام نمایه، نام کاربری، بیو یا URL خود انجام دهید، روی «ویرایش مشخصات» در پروفایل خود کلیک کنید.

۶- مدیریت تنظیمات شما

در گوشه سمت راست بالای پروفایل خود کلیک کنید (اگر از یک Android استفاده می کنید). در آنجا می توانید مواردی مانند تغییر گذرواژه (پسوورد) خود، بررسی پست هایی که دوست داشته اید، فعال کردن اعلان ها (نوتیفیکیشن ها) و خیلی موارد دیگر را انجام دهید. در اینجا چند مورد هست که باید بررسی کنید:

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام: ساخت حساب کاربری

تنظیمات استوری: شما در قسمت تنظیمات استوری می توانید مدیریت کنید که چه کسی می تواند، استوری  شما در اینستاگرام را ببیند یا به آن پاسخ دهد. توصیه می کنیم به همه فالورهای خود برای دیدن و پاسخ دادن به استوری هایتان اجازه دهید تا منجر به افزایش مشارکت نام تجاری شما شود.

سوییچ کردن بر پروفایل شرکت: در سال گذشته، اینستاگرام ویژگی های ابزار کسب و کار جدید خود را به نمایش گذاشت. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا خود را به عنوان یک کسب و کار شناسایی کنند، و این را برای مخاطبانشان آسان می کند تا با آن ها تماس بگیرند. پروفایل های تجاری نیز بینش های عمیق تر ارائه داده و برای تبلیغ محتوای شما آسان تر هستند.

توجه: کسب و کار شما باید یک صفحه کسب و کار فیس بوکی، برای سوییچ کردن بر پروفایل کسب و کار اینستاگرامی شما داشته باشد.

برای سوییچ کردن به نمایه کسب و کار، پروفایل خود را مشاهده کنید و برای مشاهده تنظیمات خود، روی نماد گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید: ۱۵ ابزار کنترل شبکه های اجتماعی


به پایین بروید و روی «تغییر به پروفایل کسب و کار» کلیک کنید. با فیس بوک وارد شوید و به اینستاگرام اجازه دهید صفحات شما را مدیریت کند. برای این کار یک صفحه فیس بوک برای ارتباط با پروفایل تان در اینستاگرام انتخاب کنید.

توجه: شما باید مدیر (ادمین) صفحه فیس بوک باشید تا بتوانید دو سیستم عامل را به یکدیگر متصل کنید. اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات مربوطه را از صفحه فیس بوک شما برای ویرایش شما دریافت می کند.

شما در حال حاضر پروفایل کسب و کار اینستاگرامی دارید. برای اطمینان پروفایل و تنظیمات حساب کاربری خود را بررسی کنید!

حساب خصوصی: اینستاگرام به طور خودکار مشخصات شما را به صورت عمومی تنظیم می کند. اگر شما یک کسب و کار هستید، می خواهید که کاربران بتوانند پست های شما را بصورت خودکار ببینند و بدون هیچ گونه مانعی از کسب و کار شما را دنبال کنند، این تنظیم را تغییر ندهید.

نظرات: دریافت نظرات در مورد مطالب شما می تواند هیجان انگیز و دلگرم کننده باشد، اما برخی از نظرات ممکن است مخالف ارزش های نام تجاری شما باشد و یا مخاطبان شما را برنجاند. اینستاگرام به طور خودکار می تواند نظرات حاوی کلمات کلیدی یا عبارات خاص را پنهان کند. به عنوان مثال، شما می توانید راه هایی برای مخفی کردن نظرات حاوی تظاهرات تهاجمی داشته باشید. برای انجام این کار، باید کلمات و عبارات خاص خود را در تنظیمات اینستاگرام خود وارد کنید و این ویژگی را فعال کنید.

اضافه کردن حسابهای اینستاگرامی اضافی: چند حساب را مدیریت می کنید؟ هیچ مشکلی نیست اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد حداکثر پنج حساب را اضافه کنند تا بتوانید به سرعت بین آنها بدون خروج و ورود مجدد به سیستم سوییچ کنید. همچنین اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد تا چندین نفر هم زمان در یک حساب کاربری وارد سیستم شوید. فقط مطمئن شوید که یک تقویم به روز رسانی دارید تا همه از آنچه که باید ارسال کنند و زمان ارسال آن اطلاع داشته باشند. برای اضافه کردن یک حساب، روی دنده کلیک کنید تا تنظیمات شما را نشان دهد. به پایین بروید و روی “افزودن حساب” کلیک کنید. نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری که می خواهید اضافه کنید را وارد کنید. برای تغییر( سوییچ کردن) بین حساب ها، به روفایل خود بروید و نام کاربری خود را در بالای صفحه ضربه بزنید. به سادگی با کلیک بر روی حساب کاربری که می خواهید، به ان حساب سوییچ کنید.


قسمت دوم آموزش بازاریابی در اینستاگرام: با انواع پست ها آشنا شوید


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.