دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک در عرض ۵۵ روز !

0

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: «هرگز همه تخم مرغ های خود را درون یک سبد نگذار»؛ این بدان معناست که برای تضمین سرمایه گذاری و آینده خود و خانوادیتان، هرگز همه سرمایه خود را بر روی یک موضوع سرمایه گذاری نکرده و سعی کنید با انتخاب و تقسیم درست سرمایه خود، شانس موفقیتتان را افزایش دهید. امروزه یکی از این موارد برای ما ایرانی ها، خرید ملک و سرمایه گذاری در کشوری با موقعیت بالای رشد اقتصادی و امنیت بین المللی مانند ترکیه می باشد. در همین راستا، شرکت ایپک اویز فرصت های ویژه ای را ارائه می نماید.

لذا، با توجه به اینکه حوزه فعالیت های ایپک اویز شامل مواردی چون: دریافت انواع مجوزهای اقامت، دریافت پاسپورت یا شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه و شهر زیبای ازمیر، اطلاع رسانی در رابطه با قوانین مرتبط با فعالیت های اتباع خارجی، سرمایه گذاری در ترکیه، تحصیل در این کشور و … می باشد، از این رو در ادامه توضیحات بیشتری درخصوص موارد فوق بیان خواهند شد.

زندگی در ترکیه و شهر مدیترانه ای ازمیر

آنچه ترکیه را برای ایرانیان در اولویت انتخاب قرار می دهد، نزدیکی به لحاظ بعد مسافت، نقاط مشترک به لحاظ فرهنگ اجتماعی، تاریخی و غذایی، ثبات سیاسی و اقتصادی و نیز آب و هوای مطلوب آن می باشد. به همین دلیل، بیشتر مردم هنگام تصمیم به سرمایه گذاری های تجاری-اقتصادی یا اقامت جهت زندگی یا کس شهروندی (پاسپورت ترکیه)، سعی در انتخاب شهرهای: استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا و … را دارند که توصیه اکید ایپک اویز، «شهر ازمیر» است. از اصلی ترین دلایل این امر، رشد بالای ازمیر به لحاظ: اقتصادی، فناوری، توسعه شهری، ظرفیت های بالای سرمایه گذاری، آب و هوای مدیترانه ای، غذاهای فوق العاده، فرهنگ اروپایی، تعدد جاذبه های گردشگری و طبیعی، پیشگامی در بسیاری از امور علمی-تجاری-اقتصادی-فرهنگی، امنیت بالای اجتماعی بویژه در مقایسه با استانبول و آنکارا، حضور کمتر شهروندان کشورهای عرب و افغان و بسیاری موارد دیگر می باشد.

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

در هر کشوری، روش های زیادی برای کسب شهروندی یا همان پاسپورت آن کشور وجود دارد که در ترکیه، بهترین، آسان ترین و البته مطمئن ترین راه، خرید ملکی به ارزش «۲۵۰ هزار دلار» می باشد؛ اما شرایط کلی برای چنین اقدامی، عبارتند از:

  • اقامتِ بدون وقفه برای ۵ سال پیش از تاریخ مراجعه (فرد می تواند حداکثر ۶ ماه خارج از ترکیه حضور داشته باشد).
  • خرید ملک در ترکیه، ایجاد کسب و کار، سرمایه‌گذاری، انتقال محل کار و تجارت به ترکیه، اشتغال در یک محل کار با مجوز مورد تائید، ازدواج با یک شهروند ترک، مراجعه به صورت خانوادگی، ادامه تحصیل در ترکیه، داشتن عضو درجه یک از خانواده که پیش از این موفق به اخذ حق شهروندی از کشور ترکیه شده باشد.
  • داشتن رفتار مناسب و حس مسئولیت برای زندگی اجتماعی، جلب اعتماد اطرافیان، عدم داشتن سوء رفتار، پیشینه یا عادت هایی مغایر ارزش‌های جامعه.
  • توانایی صحبت کردن به زبان ترکی در حد برقراری ارتباط موثر و داشتن یک زندگی اجتماعی راحت.
  • درآمد کافی برای تامین زندگی خود و افراد تحت تکفل در ترکیه.
  • عدم وجود موردی مغایر با امنیت ملی و نظم عمومی.
  • عدم ابتلا به بیماری های واگیردار و غیر قابل درمان.

در همین راستا، دولت ترکیه در سال ۲۰۱۷ برای آن دسته از اتباع خارجی که اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری قصد را دارند، شرایط زیر را تعیین نمود:

  • خرید ملک در یکی از شهرهای ترکیه مانند ازمیر به ارزش حداقل ۲۵۰,۰۰۰ دلار
  • سپرده گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در یکی از بانک های ترکیه
  • راه اندازی و تاسیس شرکت و استخدام ۵۰ شهروند ترکیه ای

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

مهمترین ویژگی خرید خانه در ترکیه برای اتباع خارجی مخصوصا ایرانی ها، امکان سرمایه گذاری و خرید آسان با هر بودجه و سلیقه ای است؛ اما نکته مهم و قابل توجه در چنین مواردی، کمک گرفتن از افراد مطمئن و آشنا به قوانین این حوزه و شرایط خرید ملک در ترکیه می باشد؛ مجموعه ایپک اویز با سابقه کاری چندین ساله در امر خرید ملک در ترکیه بویژه شهر ازمیر، کادر مجرب و حرفه ای در ارائه خدمات مشاوره، سرمایه گذاری و فروش املاک متفاوت و نیز در اختیار داشتن وکلایی زبده در این زمینه، به صورت تخصصی و حرفه ای آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. برخی از مزایای خرید خانه در ترکیه عبارتند از:

  • اخذ تابعیت کشور و  پاسپورت ترکیه ای که شما بعد آن بعه عنوان شهروند این کشور به شمار خواهید آمد .
  • امکان سفر راحت به سایر نقاط جهان و گرفتن آسان ویزای شینگن یا امریکا در مدت کوتاه
  • دریافت مجوز اقامت و کار
  • راه اندازی کسب و کار یا استخدام در مراکز دولتی
  • بهره مندی از مزایا و حمایت های دولتی (برابر با سایر شهروندان ترکیه ای)
  • تحصیل رایگان فرزندان شما (در مراکز دولتی)، و وجود مراکز آموزشی بین المللی
  • دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به روز
  • بهره مندی از مزایای قانون بازنشستگی در ۶۰ سالگی

مراحل خرید خانه در کشور ترکیه

طبق قوانین و مقررات فروش املاک به اتباع خارجی در ترکیه، خرید خانه دارای یک روند نسبتا طولانی است که فرآیند تکمیل ثبت ملک و دریافت سند، سه ماه به طول می انجامد. انجام قطعی معامله و خرید خانه در ترکیه با ارائه یک عدد کپی از پاسپورت و ترجمه رسمی آن به زبان ترکی به همراه ۶ قطعه عکس ۶×۴ شروع و تا عقد قرارداد خرید و امضای سند، ادامه و پایان می یابد. در هیمن راستا، وکلای مجرب و زبده ایپک اویز همه مراحل اداری و قانونی خرید خانه و ملک در ترکیه را برای شما انجام و تا پایان در کنارتان خواهند بود.

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک در عرض 55 روز !

 

معرفی پروژه های آماده تحویل و پیش فروش در ازمیر

در سال های اخیر شهر ازمیر شاهد رشد بالایی در زمینه خرید ملک توسط اتباع ترک و خارجی و همچنین سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش ساخت و ساز بوده است. در بین پروژه های متعدد مسکونی آماده تحویل می توان به پروژه های کارشی یاکا گرین و باغ زیتون، و پروژه هوم لند به عنوان پروژه های پیش فروش اشاره کرد.

پروژه کارشی یاکا گرین، واقع در منطقه کارشی یاکا که به عنوان مروارید شهر ازمیر نیز شناخته می شود، با واحد های ۲ به قیمت: ۵۱۵.۰۰۰ لیر و ۳ خوابه به قیمت: ۷۰۰.۰۰۰ لیر، و امکانتاتی چون: استخر روباز، کافه تریا، نگهبانی ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده و روباز، معماری مدرن، فضاهای سبز زیبا و نیز امکان انجام انواع فعالیت های اجتماعی، زندگی منحصربه فردی را برای شما به همراه خواهد داشت.

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک در عرض 55 روز !

پروژه مسکونی باغ زیتون (گاردن لیوا)، این پروژه در منطقه آیرانجیلار ازمیر از بخش‌های درحال توسعه شهر می باشد که به دلیل رشد سریع و  بالایی که دارد، یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده است. این مجموعه با درنظر گرفتن جنبه های زیبایی شناختی زندگی، حس امنیت و آرامش، دارای واحد های: ۱ خوابه به مبلغ: ۳۵۰.۰۰۰ لیر، ۲ خوابه به مبلغ: ۴۵۰.۰۰۰ لیر، ۳ خوابه به مبلغ: ۵۰۰.۰۰۰ لیر و ۴ خوابه به مبلغ: ۶۳۰.۰۰۰ لیر می باشد. وجود امکاناتی نظیر: استخر سرپوشیده و روباز، زمین های تنیس و بسکتبال، سالن های ورزشی، سونا و حمام و نیز هایپر مارکت، آسایش را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک در عرض 55 روز !

پروژه ویلایی هوم لند، در فضای زیبا به مساحت ۵۰۳۰ مترمربع با ۱۵۰۰ مترمربع فضای سبز که در جنوب شهر زیبای ازمیر قرار دارد، به سبک خانه های ویلایی با بهترین امکانات در دل طبیعت ساخته شده اند. این پروژه که در آیرانجیلار ازمیر واقع شده، دارای واحد های: ۲ خوابه به قیمت: ۴۳۰.۰۰۰ لیر و واحد های ۳ خوابه به قیمت: ۵۳۰.۰۰۰ لیر می باشد که از اصلی ترین ویژگی های آن می توان به نگهبانی ۲۴ ساعته، مجهز به دوربین های مداربسته، طراحی لوکس و چشم انداز فوق العاده، اشاره داشت.

برای مشاهده لیست کامل پروژه ها و همینطور لیست قیمت به وبسایت ایپک اویز مراجعه کنید.

مجموعه ایپک اویز درکنار شما

ایپک اویز به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ «ایپک یولی آراز» با مدیریت «Yaşar ipek  » به عنوان موسس و مدیر عامل این مجموعه آغاز که شعار: «موفقیت تصادفی نیست. بلکه نیاز به کار سخت، استقامت، یادگیری، مطالعه، فداکاری و بیشتر از همه، عشق به آنچه شما انجام می‌دهید یا یادگیر می‌گیرید، دارد. »، را انتخاب و سرلوحه فعالیت های خود قرار داده، با ارائه خدماتی تخصصی در زمینه مشاور و کارگزار رسمی املاک و سرمایه گذاری در ترکیه، به ایرانی بسیاری جهت: خرید ملک، دریافت پاسپورت ترکیه یا همان کسب شهروندی، اخذ اقامت و سرمایه گذاری در حوزه املاک، خدمات خود را ارئه نموده است.

مجموعه ایپک اویز در هر مرحله از روند: خرید ملک، اخذ شهروندی (دریافت پاسپورت ترکیه)، دریافت مجوزهای کار یا اقامت، تحصیل در مراکز علمی و …، همراه شما عزیزان خواهد بود تا دستیابی به آنچه می خواهید، راحت تر و اصولی تر انجام شود.

 لذا، شما می توانید از طریق شماره تلفن:  ۰۲۱/۲۲۲/۶۶۶/۱۴

با کارشناسان خبره ما بصورت رایگان مشاوره داشته و سوالات خود را بپرسید تا آنها شما را راهنمایی کنند؛ ما در کنار شما و منتظر تماستان هستیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.