تکنیک های فروش آنلاین : خلق کمپین ایمیلی (قسمت اول)

0

در این سلسله مقالات تصمیم داریم تا شما را با مجموعه تکنیک های فروش آنلاین آشنا نماییم.

خب، در بخش های قبل تکنیک های فروش آنلاین یاد گرفتید چگونه از جدیدترین عزیز رسانه های اجتماعی، Pinterest، برای کسب و کارتان استفاده کنید، چگونه ایمیل ها را از طریق وب سایت و وبلاگتان جمع آوری کنید. حال زمان تمرکز بر قلب بازاریابی درون گرا است: ایجاد ارتباط با مردم. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق ایمیل است. اکنون زمان پاسخ دادن به این سوال است که ” چگونه سرنخ را به مشتری تبدیل کنیم “؟ پس بیایید شروع کنیم.


بیشتر بخوانید: آموزش تکنیک های فروش آنلاین


چرا باید از ایمیل برای کسب و کار استفاده کنیم؟

ایمیل یکی از قوی ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است. در حالی که رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای به اشتراک گذاری پیامتان با جهان هستند، شما کنترل اندکی بر کسانی که پیامتان را می بینند دارید، و انطباق پیام با افراد متفاوت کاری دشوار است. هنگامی که از ایمیل برای کسب و کار استفاد می کنید، می توانید افراد خاص در فهرست ایمیل های خود را بر اساس انواع فاکتورها هدف بگیرید، از جمله زمانی که آن ها ثبت نام می کنند، علایقشان و در صورتی که هنوز مشتری هستند.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 10: خلق کمپین ایمیلی (قسمت اول)

اساسا، کمپین بازاریابی ایمیلی یا استفاده از ایمیل برای کسب و کار یعنی شما ایمیل هایی را به افرادی که در وب سایت شما ثبت نام کرده اند، ارسال کنید. هدف ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. از آن ها قبلا خواسته شده است تا بیشتر یاد بگیرند، پس اکنون می توانید با خیال راحت با آن ها در طی زمان چت کنید.

مشتریانتان را بخش بندی کنید

کلید استفاده از ایمیل برای کسب و کار درک این امر است که چگونه مشتریان خود را گروه بندی کنید، و چه کسی ایمیلی خاص دریافت کند. سپس می توانید نتایج را تحلیل نموده و در ادامه خود را انطباق دهید. زمانی که با گروهی خاص صحبت می کنید می توانید خاص تر بوده و سطح شخصی سازی را افزایش دهید. به عنوان مثال، به جای ارسال گروهی از آگهی ها به هزاران نفر، کارت تولد را فقط به یک یا چند نفر ارسال می کنید.


بیشتر بخوانید: راهنمای گام به گام جهت خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی


موفقیت را با بازاریابی ایمیلی افزایش دهید

ممکن است مستقیما از ایمیلتان به مشتریان خود ایمیل ها را ارسال کنید، نوعی از ارسال انبوه Mass forward. با این حال، همزمان که رشد کرده و ایمیل های بیشتری برای افراد بیشتری دارید، اینکه چه چیزی را برای چه کسی ارسال کنید گیج کننده می شود. همچنین دنبال کردن میزان موفقیت ایمیل هایتان دشوار می شود. اصلا، کسی آن را باز کرده است؟ آن را خوانده؟ بر روی لینک کلیک کرده؟ هرچه بیشتر بدانید، بهتر می توانید کمپین خود را برای بهبود نتایج اصلاح کنید. ابزارهای رایگان عالی برای ارسال کمپین های ایمیل تان وجود دارند که ساعت ها کار را به صرف چند کلیک تبدیل می کنند.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 10: خلق کمپین ایمیلی (قسمت اول)

پرورش سرنخ را شروع کنید

هنگامی که خدمات ایمیل رسانی را ثبت کردید (شما باید این کار را انجام دهای زیرا رایگان است و در زمان صرفه جویی می کند، که مهم ترین منبع شما است)، می توانید برنامه ریزی برای اینکه چه خواهید گفت یا کمپین تان را آغاز کنید. اگرچه افراد دوست دارند از خود شما بشنوند اما اغلی از ارسال ایمیل واهمه دارند زیرا فهمیدن اینکه چه چیزی بگویند می تواند دشوار باشد، و شما نمی خواهید مشتریان یا مشتری های بالقوه خود را در Spam قرار دهید. درک می کنیم، زیرا ما هم همین احساس را داشتیم.

با این حال، تا زمانی که شما به هدفتان بچسبید و بر ایجاد ارتباط با مردم تمرکز داشته باشید، اوضاع مرتب خواهد بود. یعنی می توانید فقط چیزی ارسال کنید که می خواهید خوانده شود، و با دوست، مادر، همکارتان از طریق تلفن/ ایمیل به اشتراک بگذارید. منظور را متوجه می شوید؟


حال که ضرورت استفاده از تکنیک های بازاریابی ایمیلی را دریافتید، با ما باشید در بخش بعدی تکنیک های فروش آنلاین : راهنمای طراحی و اجرای کمپین های ایمیلی


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.