آموزش فروش حرفه ای: تخم ماهی ها سراغ شما می آیند

0

 

 

جذب

در این مرحله شما مشتریان بالقوه را از طریق مطالب وبلاگ، رسانه های اجتماعی، حضور در نتایج گوگل با کلمات کلیدی مرتبط و تبلیغات اینترنتی جذب می کنید.

تبدیل

در مرحله تبدیل با استفاده از صفحه فرودی هوشمندانه، ارائه محصولی رایگان (مثل مقاله PDF یا فایل آموزشی) و فرم ثبت نام، اطلاعات تماس مشتری (ایمیل یا شماره موبایل) را دریافت می کنید.

بستن

در این مرحله با استفاده از ارسال ایمیل (ایمیل هایی که نیاز محصولِ شما را در شخص ایجاد کند) یا ابزار CRM (پیگیری مرتب مشتری)، بخشی از اشخاص تبدیل شده را به مشتری تبدیل می کنید.


بیشتر بخوانید: CRM چیست؟


رضایت

در مرحله آخر با استفاده از نظرسنجی، ارسال محتوا از طریق ایمیل و ارتباط در رسانه های اجتماعی، رضایت مشتری را جلب می کنید.

 

آمارها نشان می دهد که بازاریابی درونگرا بهترین و موثرترین روش بازاریابی در دنیا است:

– کسانی که در وبسایت خود وبلاگ دارند، ۵۵ درصد بیشتر بازدید کننده دارند.

– هزینه این روش ۹۱ درصد کمتر از روش بازاریابی برونگرا است.

– ۵۵ درصد مشتریان از طریق محتوای خوب جذب می شوند.

شاید اجرای فرآیند توضیح داده شده، به نظرتان پیچیده باشد اما نگران نباشید.

بازاریابی مثل پازلی چند تکه است که لازم نیست شما از روز اول به فکر جور بودن تمام تکه های آن باشید. کافی است همین الان اولین تکه ی پازل را بردارید و در جای خود قرار دهید؛ به همین راحتی یک تکه از پازل بازاریابی شما تکمیل می شود.

حتی اگر وبسایت ندارید، وبلاگی رایگان درست کنید و اولین مطلب خود را در مورد محصولات یا خدماتی که می فروشید، در آن بنویسد.


قسمت پنجم آموزش فروش حرفه ای: ارزیابی و تصمیم گیری های بهتر


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.