تحلیل و بررسی وب‌سایت ایرانگان؛ بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

0

اینترنت یکی از ساده‌ترین روش‌های ارتباطی محسوب می‌شود که بیشتر بخش‌های زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده است. تحقیقات نشان داده بیش از نیمی از مردم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. امروزه مشاغل اینترنتی بخش قابل توجه‌ای از بازار کسب و کارها را به خود اختصاص داده‌اند. مشاغل اینترنتی مزایایی به همراه دارند؛ سهولت در برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با جامعه مهم‌ترین مزیت کسب و کارهای مجازی به‌شمار می‌رود. همچنین اطلاع‌رسانی آسان و همگانی، عدم محدودیت و عدم نیاز به حضور فیزیکی از دیگر مزایای مشاغل اینترنتی محسوب می‌شوند؛ به‌همین دلیل امروزه بسیاری از شرکت‌های بیمه، مشاورین املاک، تولید کنندگان و مشاغل خدماتی برای یافتن مشتری و معرفی خدمات خود از اینترنت استفاده می‌کنند.

 

رقابت تنگاتنگ مشاغل اینترنتی

رقابت یکی از مواردی است که در دنیای مجازی شدت زیادی دارد. با افزایش مشاغل اینترنتی، رقابت بین آن‌ها بیشتر شده و به‌همین دلیل برای سایت‌های نوپا امتیازگیری از موتورهای جست و جو  کمی سخت می‌باشد. از طرفی بهره‌گیری از سایت‌هایی با نتایج بهتر می‌تواند به کسب و کارهای نوپا کمک زیادی کند؛ چرا که این وب‌سایت‎‌ها با قرار دادن و تبلیغات برای کسب و کارهای دیگر به آن‌ها کمک کرده تا مشتریان بیشتری جذب کنند و بازدهی فعالیت‌شان افزایش یابد.

 

اطلاع‌رسانی و تبلیغات مشاغل اینترنتی

اطلاع‌رسانی و تبلیغات یکی از پارامترهای مهم برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی به‌شمار می‌رود؛ طوری که امروزه تبلیغات برای هر کسب و کاری لازم و ضروری می‌باشد. صاحبان مشاغل با استفاده از تبلیغات اینترنتی، محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنند. از طرفی هزینه‌های زیاد تبلیغات به‌صورت شخصی ممکن است صاحبان کسب و کار را زیر فشار قرار دهد.

 

معرفی اجمالی وب‌سایت ایرانگان

وب‌سایت تبلیغاتی ایرانگان بستری بدون مکان و زمان است که محصولات و خدمات مشاغل  و کسب و کارهای اینترنتی را معرفی می‌نماید. بسیاری از صاحبان کسب و کار ممکن است گمان کنند زمانی که خود وب‌سایتی دارند دیگر نیازی به وب‌سایت‌های تبلیغاتی برای معرفی خدمات‌شان نخواهند داشت؛ در حالی که علاوه بر ایجاد وب‌سایت، رتبه آن از نظر موتورهای جست و جو در میزان موفقیت کسب و کارها اهمیت بالایی دارد و هر چقدر که یک وب‌سایت از نظر موتورهای جست و جو امتیاز بیشتری دریافت کند؛ از تعداد کاربران و بازدید کنندگان بیشتری برخوردار است؛ به‌همین دلیل وب‌سایت‌های نوپا مدت زمانی طول می‌کشد تا بتوانند در رده‌بندی بالای موتورهای جست و جو قرار بگیرند؛ در حالی که ایرانگان بنا به دلایل فنی و میزان بازدید از رده‌بندی مناسبی برخوردار است و می‌تواند امتیاز این رده‌بندی را به تمام سایت‌های داخلی خود انتقال دهد؛ در واقع کسب و کارها با استفاده از امتیازات سایت‌های فعال، مانند ایرانگان می‌توانند به سودآوری و بهبود کسب و کار خود دست پیدا کنند.

 

امکانات و امتیازات وب‌سایت تبلیغاتی ایرانگان

وب‌سایت تبلیغاتی ایرانگان مزایا و ویژگی‌هایی برای مشتریان خود دارد که عبارتند از:

 

مدیریت زمان برای صاحبان مشاغل و مشتریان

تبلیغات اینترنتی و معرفی کسب و کارها باید مطابق برنامه‌ریزی زمانی انجام شود تا بتواند در مدتی مناسب به موفقیت و بازدهی برسد. وب‌سایت تبلیغاتی ایرانگان اهداف هر کسب و کاری را مطابق با زمینه فعالیت آن‌ تعیین کرده و متناسب با آن‌ها برنامه‌ریزی زمانی انجام می‌دهد.

 

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی

همانطور که می‌دانید تبلیغات شخصی از هزینه بالایی برخوردار است که پرداخت آن برای کسب و کارها نوپا مشکل می‌باشد. ایرانگان با فراهم کردن بستری مناسب مشاغل را معرفی کرده و در قبال خدماتی که انجام می‌دهد؛ هزینه‌ی مقرون به‌صرفه‌ای دریافت می‌کند.

 

دسترسی به مشتریان بیشتر

یکی دیگر از مزایای ایرانگان برای مشاغل، دستیابی آن‌ها به مشتریان بیشتر است؛ چرا که ایرانگان با فراهم کردن بستری برای ارتباط با مشتریان می‌تواند به کسب و کارها کمک زیادی کند تا خود را به مشتریان جدید معرفی نمایند.

 

سایر ویژگی‌های ایرانگان

ایرانگان علاوه بر کلیه خدماتی که انجام می‌دهد؛ مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرت و معروف شدن در بین مردم که در نهایت باعث اعتبار بیشتر می‌شود، تبلیغ و تجارت بدون محدودیت زمان و مکان، درآمد بیشتر، افزایش تماس‌های موفق، بازاریابی اثر بخش،  بازاریابی داخلی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، طراحی عکس مخصوص هر کسب و کار، تمدید آگاهی با رضایت مشتری و بهبود نتایج مشتریان با نمایش آن‌ها در صفحات موتورهای جست وجو اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.