آموزش فروش حرفه ای: بزرگتر شدید، حالا به CRM نیاز دارید!

0

 

 

اگر ماهی های استخر شما زیاد شده است، احتمالا دیگر قلاب ساده ماهیگیری که خودتان درست کرده اید، به خوبی پاسخگویی نیاز شما نباشد. در حال حاضر شما به قلاب ماهیگیری حرفه ای نیاز دارید. اسم این قلاب ماهیگیری حرفه ای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است .این ابزار حرفه ای با منظم کردن، دقیق کردن و سریع کردن پیگیری ها، به شما کمک خواهد کرد که بیشتر بفروشید و از طرف دیگر مشتریان شما حس رضایت کاملی نسبت به شما داشته باشند.

تحقیقات نشان می دهد که استفاده درست از CRM:

–  درآمد شما را تا ۴۱ درصد افزایش می دهد.

هزینه های تولید تخم ماهی را تا ۲۳ درصد کاهش می دهد.

– مهم تر از همه، درصد تبدیل تخم ماهی (سرنخ) به ماهی های صید شده (مشتری) را تا ۳۰۰ درصد افزایش می دهد.


پیشنهاد نویسنده: راهنمای خرید نرم افزار CRM : نیاز شما دقیقا چیست؟


این ابزار به شما چه کمکی خواهد کرد؟

۱- شما از فضای ذخیره سازی امن لذت خواهید برد.

به کمک CRM تمام اطلاعات سرنخ ها، مشتریان، پیگیری ها و زمان بندی ها در مکانی امن و متمرکز ذخیره می شود. شما مجبور نیستند برای انجام کاری از چند جای مختلف (فایل اکسل، یاداشت های داخل کامپیوتر، حسابداری و امثال این ها) اطلاعات جمع آوری کنید. از طرف دیگر مطمئن خواهید بود که داده هایتان همیشه سالم می مانند.

۲- شما در زمان بندی کارهای خود حرفه ای تر خواهید شد.

نرم افزار CRM مانند دستیاری هوشمند به شما کمک خواهد کرد که پیگیری ها، جلسات و فرآیندهای فروش را به شکل دقیق تر و حرفه ای تری انجام دهید. در این حالت به جای صرف زمان در این حوزه ها، زمان های بیشتری را با مشتریان می گذرانید. این شیوه کار، حس خوبی را به مشتریان انتقال خواهد داد.

شما خوشحال ترید؛ دیگر گزارش کاری در کار نیست. نرم افزار CRM به صورت اتوماتیک گزارش کار رزوانه، هفتگی و ماهانه شما را آماده خواهد کرد. دیگر نیازی نیست که شما وقت زیادی را برای تهیه گزارش های هفتگی و ماهیانه برای مدیر خود صرف کنید.

زمان خود را هدر نخواهید داد؛ مستقیم به هدف خواهید زد. نرم افزار CRM با دسته بندی مناسب فرصت ها این امکان را به شما می دهد که مستقیم سر اصل مطلب، یعنی تبدیل مشتریان به فرصت ها بروند. با این شیوه، کار اضافی انجام نمی دهید و زمان تان به هدر نمی رود. زمان های خرید را به شما خواهد گفت، در فروش های دوره ای، خدمات پشتیبانی ماهیانه و تعویض قطعات، نرم افزار CRM دقیقا به شما خواهد گفت که اکنون وقت فروش به مشتری است.

شما هوشمندانه تر رفتار خواهید کرد؛ CRM به شما می گوید که کدام یک از روش ها در فروش بهتر جواب داده است. شما می توانید نقاط قوت خود را قو تر و نقاط ضعف خود را کم رنگ تر کنید. شما دقیقا خواهید فهمید مشتری چه می خواهد، تمام اطلاعات مشتری در پرونده مشتری ذخیره شده است. بنابراین شما دقیقا می توانید نیاز مشتری را شناسایی کنید و براساس آن به او پیشنهاد دهید.

کارهای شما ساده تر و دقیق تر انجام خواهد شد؛ خیلی از کارهای تکراری حذف خواهد شد و شما خیلی از کارها را به شیوه ساده تر و دقیق تر انجام خواهید داد. مثلا صدور فاکتور که قبلا به زمان زیاد، ارتباط و تعامل نیاز داشت، با یک کلیک ساده انجام خواهد شد


قسمت دوازدهم آموزش فروش حرفه ای: چگونه یک انتخاب درست داشته باشیم؟


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.