بهترین مارک تلویزیون کدام است؟ کدام برند تلویزیون را بخریم ؟

1

راهنمای خرید تلویزیون ال جی سونی و ساموسنگ و شیائومی

با مراجعه به بازار ممکن است در میان این همه تنوع با سردرگمی مواجه شوید، زیرا اغلب فروشندگان سنتی اطلاعات کافی در مورد تلویزیون ها و محصولات ندارند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و مطالعه نقد و بررسی تخصصی عرضه  شده هر یک از محصولات می توانید به بهترین انتخاب ممکن دست پیدا کنید. فروشگاه هایی که دارای بخش های مفید دیگری مانند مشخصات فنی، اینفوگرافی، کلمات کلیدی و مقایسه هستند، کار انتخاب را برایتان راحت تر خواهند ساخت. baneh.com  یکی از این سایت ها است که علاوه بر این ویژگی ها، انواع تلویزیون ها را بر اساس برند و اینچ دسته بندی کرده تا اشخاص به راحتی به مدل مد نظرشان برسند. در هنگام خرید تلویزیون حتما ملاک هایی مانند: قیمت تلویزیون، اندازه و کیفیت صفحه نمایش، کیفیت صدا، امکانات و قابلیت ها و در آخر طراحی را مد نظر قرار دهید.

بهترین سایز مناسب تلویزیون

همانطور که در بالا نیز اشاره شد یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید تلویزیون، اندازه ی صفحه نمایش می باشد. تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی های مختلف در اندازه های زیادی تولید و روانه ی بازار می شوند تا کاربران بتوانند با توجه به مکان مد نظر خود مناسب ترین تلویزیون را خریداری نمایند. تلویزیون های با اندازه ی کوچک زیر ۳۲ و ۳۲ اینچ نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند تلویزیون های کامپکتی برای اتاق خواب و یا محل کارشان تهیه کنند. سایر اینچ های ۴۳، ۴۹، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵ و ۶۵ به بالا برای نشیمن های با مساحت کوچک و بزرگ کاربرد دارد. بزرگترین سایزهای موجود از جمله ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ و ۸۲ اینچ هم برای سالن هایی با متراژ بالا گزینه ای ایده آل هستند.

بهترین مارک و برند تلویزیون کدام است

بهترین برند های ارائه دهنده تلویزیون ها

سامسونگ « Samsung »، ال جی «  LG »، سونی « Sony » و شیائومی « Xiaomi » همگی از جمله معتبرترین برندهای تولید کننده انواع لوازم صوتی و تصویری هستند. تمامی این برندهای سرشناس، انواع تلویزیون پایین رده، میان رده و بالا رده را تولید و طراحی کرده اند. هر یک از این تلویزیون ها با امکانات، طراحی، قیمت و کیفیت تصویر متفاوت عرضه شده اند تا هر شخص با هر نیاز و بودجه ای که دارد بتواند مدل مناسب را پیدا و خریداری کند. هر کدام از برند های ذکر شده مدل های خود را با ویژگی ها و امکانات خاصی روانه ی بازار می کنند.

اگر قصد خرید تلویزیون با کیفیت ساخت بالا و کیفیت تصویر عالی دارید، تلویزیون سونی بهترین گزینه ی ممکن است. چرا که سونی به کیفیت تصویر اهمیت بسیار زیادی می دهد. سونی در بخش صدا هم کاری نکرده و مدل هایی با سیستم صوتی فوق العاده قوی و با کیفیت را تولید کرده است.

خرید تلویزیون ال جی ؛ تنوع بالای محصولات

ال جی نیز همواره به عرضه ی طیف عظیمی از تلویزیون ها می پردازد تا کاربران بتوانند از میان این همه تنوع مدل و قیمت، بهترین ها را برای خود انتخاب کنند. تلویزیون ال جی هم به دلیل دارا بودن امکانات بالا و قیمت مقرون به صرفه طرفداران خاص خود را دارد. ال جی برای ارائه کیفیت بی نظیر تصاویر، در مدل های بالا رده و پرچمدار خود از فناوری های نمایشگر اولد و نانوسل بهره گرفته. این مدل تلویزیون ها کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهند.

از ویژگی های تصویر در تلویزیون ال جی می توان به رزولوشن تصویر فورکی و ۸k ، پردازنده چهار هسته ای تصویر UHD ،  HDR ، HLG و … اشاره کرد. لیست قیمت تلویزیون ال جی شامل اسمارت تی وی های ال جی هستند و معمولا با وای فای داخلی و مرورگر اینترنت ، سیستم عامل webOS ، پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا ThinQ AL ، منو هوشمند Quick Menu ، دستیارهای صوتیGoogle Assistant  و  Alexa، قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 ، شبکه هوشمند خانگی Apple HomeKit و … تولید شده اند. گیرنده و تیونر دیجیتال ، بلوتوث ، ریموت کنترل جادویی و … از دیگر مشخصات تلویزیون های ال جی است.

  • در صورتی که به خرید تلویزیون ال جی علاقه دارید جمله روبرو را در گوگل سرچ کرده و وارد اولین نتیجه شوید : خرید تلویزیون ال جی هوشمند از بانه دات کام

 

لیست قیمت تلویزیون ال جی

خرید تلویزیون سامسونگ ؛ شیک و با کیفیت

شرکت کره ای سامسونگ، انواع مدل تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند را در سایزهای متنوع و گسترده تولید کرده است. از خوبی های مدل های بالا رده این کمپانی می توان به حضور فناوری کیولد QLED اشاره کرد. تلویزیون کیولد سامسونگ تصاویر را با کیفیت بی نظیر به نمایش می گذارد. تلویزیون سامسونگ، مخصوصا از نوع منحنی نیز در میان اشخاص محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. همه امکانات تلویزیون های سامسونگ را در لیست قیمت تلویزیون سامسونگ پیدا کنید

رزولوشن تصویر ۴K و ۸k ، صفحه نمایش خمیده ، پردازنده چهار هسته ای تصویر UHD ، صفحه نمایش کریستال UHD ، HDR ، HLG و … از جمله بهترین فناوری های تصویر در تلویزیون سامسونگ است. سامسونگ جدیدا در بخش صدا فناوری کیو سمفونی « Q-Symphony » را اضافه کرده است. این قابلیت برای پخش همزمان صدا از سینما و ساندبار کاربرد دارد. اسمارت تی وی های سامسونگ هم با سیستم عامل تایزن ، قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا Smart Things ، دستیارهای صوتی Google Assistant  و  Alexa، قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 ، منو هوشمند Smart HUB و … همراه شده اند.

خرید تلویزیون شیائومی ؛ قیمت ارزان

شیائومی تلویزیون های مقرون به صرفه ای به نسبت برند های فوق دارد و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. خرید تلویزیون شیائومی به کسانی پیشنهاد می شود که دنبال ارزانترین مدل ها نسبت به کیفیت خوب هستند. از امکانات خوب تلویزیون های اسمارت شیائومی می توان به سیستم عامل  اندروید ، وای فای داخلی و مرورگر اینترنت ، پشتیبانی از Google search Available Google Services ، پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا  Smart Home Control ، دستیار صوتی Google Assistant و … اشاره کرد.

از ویژگی ها و فناوری های تصویر می توان به رزولوشن تصویر فورکی و ۸k ، اسکن تصویر ، فناوری نمایشگر کیولد و اولد ، پردازنده چهار هسته ای تصویر ، فناوری HDR10 ، فناوری HLG و … اشاره کرد. دالبی دیجیتال پلاس ، قابلیت Surround ، پاکسازی صدا Clearer Sound از جمله ویژگی های صوتی در تلویزیون های شیائومی هستند. از دیگر مشخصات تلویزیون شیائومی می توان گیرنده و تیونر دیجیتال ، قابلیت ضبط ، طراحی زیبا و شیک ، کنترل لمسی و … را نام برد.

 

قیمت تلویزیون

امکانات و ویژگی ها و قابلیت تلویزیون ها

همانطور که در بالا اشاره شده از عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون ال جی و شیائومی و ساموسنگ، امکانات و ویژگی های خاص می باشند. کمپانی های مختلف برای فروش بیشتر محصولات خود همواره سعی می کنند مدل های خود را با امکانات به روز روانه ی بازار کنند.

از دیگر ویژگی هایی که در کیفیت تصویر تاثیر مستقیم می گذارد رزولوشن می باشد. کمپانی های تولید کننده برای هر سلیقه و نیازی به عرضه ی تلویزیون هایی با رزولوشن HD، FULL HD و ۴K و ۸K پرداخته اند. تلویزیون ها برای اینکه کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهند از تکنولوژی های مکمل دیگری استفاده می کنند. محدوده دینامیکی بالا « HDR » ، قابلیت ارتقا کیفیت، موتور پردازشگر تصویر، نرخ رفرش تصاویر و سایر تکنولوژی های اختصاصی را می توان نام برد. برای خرید تلویزیون ۸k ال جی عبارت ” خرید تلویزیون ۸k ال جی بانه دات کام ” را در گوگل سرچ کنید و لینک اول را باز کنید. خرید تلویزیون سامسونگ ۸K و سونی ۸K نیز در همین سایت امکان پذیر است.

 

خرید تلویزیون 8 کی

فناوری های نمایشگر کیفیت تصویر تلویزیون

از جمله ویژگی هایی که در خرید تلویزیون سامسونگ و سونی و ال جی  و … تاثیر بالایی دارد نوع صفحه نمایش می باشد. امروزه در تلویزیون ها شاهد تکنولوژی های QLED ، LED و یا OLED و همچنین نانوسل و کریستال UHD می باشیم. تلویزیون ال ای دی همان تلویزیون LCD با نور پس زمینه ی LED می باشد. مدل تلویزیون ال ای دی از روشنایی بالا و مصرف انرژی پایینی بهره می برند. تلویزیون اولد نیز قیمت بالاتری به نسبت تکنولوژی LED دارد. البته این نوع صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت تصویر بهتری به تصویر می کشد.

نوع دیگری از صفحه نمایش توسط سامسونگ عرضه شده که به نظر می رسد به رقیب سر سختی برای تلویزیون های اولد بدل شده است. این تکنولوژی که QLED نام گرفته از تکنولوژی کوانتومی برای عرضه تصاویر طبیعی و زیباتر بهره می گیرد. کیولد ها هم مدل های فوق العاده با کیفیت کمپانی سامسونگ هستند. سامسونگ هم مدل های میان رده خود را با فناوری نمایشگر کریستال تولید کرده که کیفیت خوبی و قیمت مناسبی دارند.

 

 

کیفیت تصویر تلویزیون

اسمارت تی وی و تلویزیون های هوشمند

یکی دیگر از امکاناتی که امروزه در تلویزیون های بالا رده و برخی از میان رده ها یافت می شود، قابلیت هوشمند می باشد. این ویژگی به کمک وای فای داخلی و یک سیستم عامل کارا امکان دسترسی به محتویات اینترنت، برنامه های متنوع، خدمات آنلاین و … را به کاربران می دهد. کمپانی های تولید کننده نیز برای ارائه ی تجربه ی بی نظیر حین کار با تلویزیون های هوشمندشان ، به عرضه ی رابط کاربری اختصاصی و کنترل هوشمند پرداخته اند.

به عنوان مثال سیستم عامل WEBOS توسط ال جی عرضه شده. WEBOS با دارا بودن پلت فرمی رنگارنگ و کنترل جادویی، کار را برای اشخاص راحت و لذت بخش کرده است.  سامسونگ هم در تلویزیون هایش از سیستم عامل اختصاصی تایزن بهره می گیرد. کمپانی های سونی و شیائومی از سیستم عامل محبوب کاربران یعنی اندروید در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کنند. شما در baneeh.com می توانید به لیست قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ ، تلویزیون سونی اسمارت ، قیمت تلویزیون اسمارت ال جی و شیائومی دسترسی داشته باشید. اگر تمایل به مشاهده تلویزیون اندروید سونی را دارید عبارت ” تلویزیون اندروید سونی بانه دات کام ” را در گوگل سرچ کنید و نتیجه اول را باز کنید.

1 نظر
  1. مهرداد می گوید

    ممنون خوب بود

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.