آموزش بازاریابی پورسانتی : چند نکته برای موفقیت

0

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی


اگر پس از خواندن مزایای بازاریابی پورسانتی یا همان بازاریابی همکاری در فروش، همچنان فکر می کنید از این طریق می توانید یک شب ثروتمند شوید، سخت در اشتباهید. بازاریابی وابسته قطعا یک راه عالی برای کسب پول به صورت آنلاین است، اما بسیار رقابتی است. برای موفقیت در بازاریابی وابسته، باید نیازهای بازار را بدانید، بیاموزید که چطور محصولات را تبلیغ کنید، چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. در این مقاله چند ترفند برای موفقیت در بازاریابی پورسانتی را که در طول زمان آموخته ام، برای شما معرفی می کنم.

فقط یک دسته از محصولات خوب را انتخاب کنید

اولین اشتباه تعداد زیادی از بازاریابان کلیکی یا پورسانتی این است که به سراغ چندین برنامه معرف می روند و هر چیزی را می خواهند تبلیغ کنند. اگر چنین راهی را برای بازاریابی پورسانتی بروید، مسیر پیش روی شما می تواند بسیار سخت باشد و احتمالا نتوانید موفق عمل کنید. اگر میخواهید موفق باشید یک دسته از محصولات خوب را برای تبلیغ انتخاب کنید. سعی کنید  محصولی را پیدا کنید که علاوه بر آنکه بازار به آن نیاز دارد، با موضوع سایت شما نیز همخوانی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: مدل بازاریابی همکاری در فروش: طرحی برای موفقیت


از چندین منبع برای تبلیغ محصولات استفاده کنید

اکثر بازاریابان پورسانتی، تبلیغات را فقط در سایت هایشان قرار می دهند. در این رویکرد هیچ مشکلی وجود ندارد، اما آیا شما می دانید که مکان های دیگری هم وجود دارد که شما می توانید از حجم بازدیدکنددگان آنجا نیز برای تبلیغات خود استفاده کنید؟ هر چه بیشتر به دنبال جاهای مختلف با بازدید کننده بالا برای تبلیغ محصولات باشید، پول بیشتری بدست خواهید اورد.

حتی می توانید GOOGLE ADWORDS را می توان برای افزایش ترافیک خود استفاده کرد. شما به سادگی یک آگهی در حساب AdWords خود ایجاد و سپس از لینک وابسته خود در URL مقصد آگهی (آدرس سایت مقصد یا فروشنده) استفاده کنید. با این حال شما باید دائما این موضوع را در نظر داشته باشید که سود حاصله از فعالیتتان بیشتر از هزینه باشد تا بتوانید به کار خود ادامه دهید.

آموزش بازاریابی پورسانتی : چند نکته برای موفقیت

کمپین بازاریابی پورسانتی خود را تست، اندازه گیری و پیگیری کنید

یک ایده بسیار خوب این است که از استراتژی های تبلیغاتی مختلف برای محصولات استفاده کنید تا در نهایت متوجه شوید کدام روش خوب و کدام یک اثرگذار نیست. برخی مواقع چند تغییر کوچک می تواند سود شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات بنر را در مناطق مختلف صفحات سایت خود قرار دهید. برخی از موقعیات ها و قسمت های شایت شما برای آگهی بیشتر در ذهن بازدید کنندگان قابل توجه است، آن ها را شناسایی کنید.

اکثر برنامه های بازاریابی پورسانتی به شما آمار پایه ای را که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه می کند، اما هیچ چیز مانع از استفاده از نرم افزار پیگیری فعالیتتان نمی شود. بسیاری از نرم افزار ردیابی، وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیگیری فعالیت های بازاریابی پورسانتی خود استفاده کنید.

تحقیق در مورد تقاضای محصول

اگر سعی می کنید محصولی که تقاضای کمی دارد را به فروش برسانید، این احتمال وجود دارد که شما نتوانید موفق باشید. هر چه قدر هم که شما تلاش کنید، فروش زیادی انجام نخواهید داد. بنابراین ایده خوبی است که زمان کمی را صرف تحقیق در مورد اینکه آیا محصولی که شما در حال تبلیغات هستید، اصلا محصولی است که مخاطبان شما نیاز دارند، بکنید. اگر سایت شما از ترافیک مناسب برخوردار باشد، می توانید یک نظرسنجی آنلاین انجام دهید.


بیشتر بخوانید: ۱۰ تکنیک برای بهبود نرخ تبدیل


 از روش ها و متد های بروز و جدید استفاده کنید

بازاریابی پورسانتی یک میدان بسیار رقابتی است و مردم همیشه با تکنیک های جدیدی روبرو می شوند. سعی کنید با تکنیک های جدید و روند بازار پیش بروید، در غیر این صورت دیگران شما را پشت سر خواهند گذاشت.

فروشنده مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که شما یک محصول را تبلیغ می کنید، فرد یا شرکتی را که در پشت محصول است، دارید تبلیغ می کنید، بنابراین سعی کنید عاقلانه انتخاب کنید. شما نمی خواهید بازدید کنندگان خود را برای رفتن و خرید یک محصول تشویق کنید و بعد متوجه شوید که از آن محصول ناراضی هستند. آیا فکر می کنید که این بازدید کننده مجددا به سایت شما آمده و به توصیه شما توجه می کند؟ به احتمال زیاد نه؛ این می تواند اعتبار شما را در بلند مدت صدمه بزند. معمولا وب سایت ها و شرکت هایی که خدمات مشتریان خوبی ارائه می دهند، رضایت مشتریان را بیشتر خواهند داشت، بنابراین سعی کنید این دسته از محصولات را تبلیغ کنید.

آموزش بازاریابی پورسانتی : چند نکته برای موفقیت

از ابزارهای مفید استفاده کنید

اگر در مورد بازاریابی پورسانتی جدی هستید، سعی کنید ابزارهایی پیدا کنید که به شما کمک می کند کارایی بیشتری داشته باشید. ابزارهای مفید زیادی وجود دارد. اگر شما از یک سایت طراحی شده با وردپرس استفاده می کنید، در نظر بگیرید که یک افزونه شبیه ، مدیریت لینک های وابسته استفاده کنید.

فقط با امید و دعا ، بازدیدکنندگان خرید نمی کنند. اگر فکر می کنید همه چیز را به درستی نصب کنید و منتظر بنشینید تا بازدیدکنندگان تبلیغات شما را کلیک کنند، سخت در اشتباهید! یا اگر فکر می کنید که بازدیدکنندگان روی لینک های وابسته شما کلیک می کنند، فقط به دلیل آنکه شما تعداد زیادی لینک وابسته در وب سایت خود قرار داده اید، اشتباه می کنید! شما باید یک برنامه و طرح داشته باشید. بازاریابی وابسته یک کسب و کار است، و باید همانطور که یک کار یا شغل را انجام می دهید و برایش تلاش می کنید با آن مواجه شوید در ابن صورت، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.


پیشنهاد نویسنده: مانند یک بوتیکدار حرفه ای دکور وبسایت خود را طراحی کنید


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.