پستهای اخیر

ایجاد نیاز در مشتری یکی از تکنیک‌های مهم فروشندگی است که اگر درست و به موقع از آن استفاده کنید، یک مزیت مهم به حساب می‌آید. چون اکثر فروشنده‌ها سعی دارند متوجه شوند مشتری چه نیازهایی دارد و سپس راه‌حلی ارائه دهند تا آن نیاز مشتری را تأمین کنند. اما وقتی خودتان حس نیاز را در مشتری ایجاد می‌کنید، یک…
ادامه مطلب ...
بازاریابی روش‌های مختلفی دارد ازجمله تلفنی و حضوری. در هرکدام از این روش مهم است که چه حرفی می‌‌گویید در بازاریابی حضوری حرف را بیشتر روی کاغذ می‌نویسند. حالا ما به این‌ها کار نداریم، می‌خواهیم در این مقاله جملات تأثیرگذار در بازاریابی تلفنی را بیان کنیم. برای اینکه بازاریابی تأثیر بیشتری داشته باشد…
ادامه مطلب ...
بازاریابی جزئی جدانشدنی و صد البته مهم بخش فروش در بازار تجارت است. پس ضروریست که صاحبان کسب‌وکار، مارکتینگ را در دل برندشان جاودانه سازند. در این مقاله قرار است مهم‌ترین و کارآمدترین‌ انواع بازاریابی را بررسی کنیم. هدف از بازاریابی بسیار ساده است: ایجاد فروش بیشتر! پس درک این موضوع که…
ادامه مطلب ...

دربارهی ما

Malis scripta euismod vis id, aperiri consectetuer consequuntur in est.

نمایش مشخصات عمومی

Publisher theme was not registered.

عضویت در خبرنامه

Powered by MailChimp