فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و منجر به فروش کالا یا خدمات میشود.
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها را به اجرا درآورد.…
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق میکند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر دارد و ۸۰ درصد بقیه مربوط به آشنایی با اصول آن هنر، تمرین، تمرین و تمرین است. با این اوصاف فرقی نمیکند که…
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با…
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و…
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم میتواند به تیم های بازاریابی و فروش اجازه دهد تا روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند. پس اگر شما هم چنین چیزی را میخواهید، همین حالا آستینهایتان را بالا بزنید!
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب میکنند که بتوانند قدمبهقدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمیکند که در چه مقطعی از نقشهراه کسبوکارمان…
نگرش فروش دُرُست برای موفقیت در فروش لازم است. دقیقا مثل هر شغل دیگری، اگه با چارچوب ذهنی اشتباه وارد آن شوید، به نتایجی که میخواهید هیچ وقت نمیرسید. بهخاطر…