متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از برندها بر این باورند که تشکر کردن از مشتریهایشان یکی از عوامل سرپا نگه داشتن کسبوکارشان است! قطعا درج…
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و…
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم میتواند به…
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب میکنند که بتوانند قدمبهقدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمیکند که در چه مقطعی از نقشهراه کسبوکارمان ایستادهایم؛ چه اول راه باشیم چه اواسط راه، خواهیم نخواهیم باید چیزی را بفروشیم. مهم نیست آن چیزی را که قصد فروشش را داریم محصول و خدماتمان باشد یا ایدهمان، آنچه اهمیت دارد این است که آن…
نگرش فروش دُرُست برای موفقیت در فروش لازم است. دقیقا مثل هر شغل دیگری، اگه با چارچوب ذهنی اشتباه وارد آن شوید، به نتایجی که میخواهید هیچ وقت نمیرسید. بهخاطر…
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقرای یک مکالمه فروش را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند؛ راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب…
آموزش فروش لازمه ورود به دنیای فروشندگی به شکل حرفهای است. بدون آموزش شاید بتوانید وارد دنیای فروش شوید اما انتظار زیادی درباره نتیجه کارتان نداشته باشید.
شنیدهاید که میگویند فروشنده خوب کسی است که به اسکیمو یخچال بفروشد؟ البته این یک ضرب المثل است و منظور از آن این است که فروشنده حرفه ای باید بتواند محصولش را…
روانشناسی جذب مشتری چیست؟ آیا واقعا میشود روشهایی روان شناسانه را برای آنکه مشتریها به برند ما اعتماد کنند و از ما خرید کنند پیاده کنیم؟ در دنیای تجارت…