بازاریابی

پیگیری دوره ای و مراقبت

- Advertisement -

پستهای اخیر

۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان

متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای وفادار ساختن مشتری‌های برندتان تشکر و قدرانی از آن‌ها بابت خرید و حمایت‌هایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متن‌های تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از برندها بر این باورند که تشکر کردن از مشتری‌هایشان یکی از عوامل سرپا نگه داشتن کسب‌وکارشان است! قطعا درج…
ادامه مطلب ...

روانشناسی فروش و ۹ نکته کلیدی برای تاثیرگذاری عمیق روی ذهن…

روانشناسی فروش می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژی‌های فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم می‌تواند به…
ادامه مطلب ...

۵ مهارت فروشندگی و جذب مشتری برای پیشرفت در کمترین زمان!

مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب می‌کنند که بتوانند قدم‌به‌قدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمی‌کند که در چه مقطعی از نقشه‌راه کسب‌وکارمان ایستاده‌ایم؛ چه اول راه باشیم چه اواسط راه، خواهیم نخواهیم باید چیزی را بفروشیم. مهم نیست آن چیزی را که قصد فروشش را داریم محصول و خدماتمان باشد یا ایده‌مان، آنچه اهمیت دارد این است که آن…
ادامه مطلب ...

آموزش فروش | قدم به قدم تا حرفه‌ای‌شدن در فروش با دوره آموزش فروشندگی

آموزش فروش لازمه ورود به دنیای فروشندگی به شکل حرفه‌ای است. بدون آموزش شاید بتوانید وارد دنیای فروش شوید اما انتظار زیادی درباره نتیجه کارتان نداشته باشید.
ادامه مطلب ...