با پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام آشنا شویم

0

این روزها اینستاگرام نقش مهمی در تبلیغات بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی دارد. با توجه به عدم وجود امکان استفاده از سامانه رسمی تبلیغاتی اینستاگرام ، تبلیغات در صفحات پرطرفدار و همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ تنها راهکارهای تبلیغات در اینستاگرام برای کاربران ایرانی است. برای انتخاب اینفلوئنسر مناسب جهت انجام تبلیغات شبکه اجتماعی، لازم است با فضای موجود در اینستاگرام برای کاربران ایرانی و همچنین اینفلوئنسرهای ایرانی آشنا باشید.

به طور کلی کاربران پرطرفدار و فعال در اینستاگرام به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. سلبریتی‌ها: افراد مشهوری که شهرتشان به حضور در اینستاگرام مرتبط نیست و به دلایل دیگری مثل بازیگری ، خوانندگی ، ورزشکاری و یا مواردی از این دست به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند.
  2. اینفلوئنسرها: این دسته شامل افرادی می‌شود که شهرتشان را مدیون اینستاگرام هستند؛ به خاطر نوع فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام به شهرت رسیده اند.

در ادامه قصد داریم لیست اینفلوئنسرهای ایرانی را که برای انجام تبلیغات توسط کسب‌وکارها یا برندها یا شرکت ها مناسب‌تر و موجه‌تر (عدم مغایرت واضح با قوانین و عرف تبلیغات در ایران) هستند بپردازیم. این فهرست به انتخاب آیمارکتور و براساس نوع محتوای قابل قبول برای مخاطبین برند تهیه شده است که مغایرتی با موازین وضع شده در کشور نداشته باشد.

با پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام آشنا شویم

تم اصلی پست‌های بیشتر افرادی که در لیست پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی حضور دارند مثل محمدامین کریم‌پور ،عرفان علیرضایی و محسن ایزی ، ویدئوهایی با ماهیت طنز است که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. در این میان افرادی نیز وجود دارند که ابتکار و نوآوری بیشتری در کلیپ‌های خود دارند؛ برای مثال می‌توان به راننده معروف اسنپ، مهیار حسن اشاره کرد.

رده دوم محبوب ترین محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران ایرانی محتوای تولید شده توسط بیوتی بلاگرها با ویدئوهای آموزشی آرایش و زیبایی هستند که در لیست محبوبترین اینفلوئنسرهای ایرانی ، صدف بیوتی و ملینا تاج در این حوزه فعال هستند.

در این میان پیج اینستاگرام اینفلوئنسرهایی مثل شبنم شاهرخی و ماهی مائده به موضوعات متنوع‌تر و در حوزه سبک زندگی می‌پردازند.

اینفلوئنسرها با توجه به تعداد فالوئرهایشان به دو دسته ماکرو اینفلوئنسر و میکرو اینفلوئنسر تقسیم می‌شوند:
میکرو اینفلوئنسرها کمتر از ۱۰۰ هزار فالوئر دارند و ماکرو اینفلوئنسرها افرادی هستند که تعداد فالوئرهایشان بیش از این مقدار است.

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام با بیش از نیم میلیون فالوئر

لیست زیر دربردارنده اسامی ماکرو اینفلوئنسرهای ایرانی است که بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر دارند و برندهای معتبر نیز می‌توانند برای معرفی بیشتر خود در فضای اینستاگرام با آن‌ها همکاری کنند.

با پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام آشنا شویم

در پایان از شما می‌خواهیم که اگر اینفلوئنسرهای ایرانی دیگری می‌شناسید که به نظر شما جایشان در این لیست خالی است و محتوای آنها تابع قوانین کشور است، در قسمت نظرات معرفی کنید تا این لیست به تدریج کامل‌تر و جامع‌تر شود.


پیشنهاد نویسنده: پادشاهان اینستاگرام در ایران چقدر درآمد دارند؟


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.