تکنیک های فروش آنلاین : linkedin گامی به سوی فروش حرفه ای

0

در این مجموعه مقالات تصمیم داریم تا شما را با رسانه های اجتماعی آشنا نماییم.


تکنیک های فروش آنلاین را با یکی دیگر از رسانه های اجتماعی پیگیری می کنیم. Linkedin در هر بحثی در مورد شبکه های آنلاین مورد توجه ویژه قرار دارد. هدف این شبکه این است تا به متخصصین سراسر جهان کمک کند به یکدیگر وصل شوند تا موفقیت خود را تسریع ببخشند. Linkedin بیش از ۴۰ میلیون عضو در بیش از ۲۰۰ کشور دارد. این شبکه ابزار قدرتمندی برای بازاریابی اینترنتی بوده و این فرصت را برای شما مهیا می سازد تا با مشتریان، شرکا، و همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

گسترش فناوری، بازاریابی آنلاین و شبکه های اجتماعی اثر زیادی بر نحوه  رفتار اجتماعی ما، رفتارمان به عنوان مصرف کننده و حتی روش انجام تبلیغات برای تجارت ما دارد. مشتریان انتظار دارند ارتباط با هر محصول، خدمت، سازمان، فرد و یا چالشی که با آن مواجه می شوند، به راحتی از طریق موتورهای جستجو اطلاعات بدست آورند.


بیشتر بخوانید: آموزش تکنیک های فروش آنلاین


پیوستن به توییتر، فیسبوک، لینکدین، پست گذاشتن در وب سایت های مهم، اظهار نظر درباره وبلاگ های دیگران، همگی فرصت هایی برای بازاریابی آنلاین هستند. بازاریابی آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی نیازمند مهارت بالایی است.

در صورتی که می خواهید تبدیل به یک فروشنده حرفه ای شوید، حتما این اینفوگرافی را مطالعه کنید. تمامی گزینه ها را مورد بررسی قرار داده و مطمین شوید که از همین امروز آغاز به کار می کنید.

 

تکنیک های فروش آنلاین : linkedin گامی به سوی فروش حرفه ای

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.