گفتگو با کسب و کارهای ایرانی: میلرلایت؛ از ابتدا تا قطع همکاری

0

اشاره مهم

آکادمی فروش به سراغ کسب و کارهای آنلاین ایرانی و کارآفرینانی که در ایران و برای ایران خدمت می کنند، می رود و بدون هیچگونه چشمداشت مادی و غیر مادی، آنها را معرفی می کند، از رمز و راز موفقیت شان می پرسد و درباره برندشان با آنان صحبت می کند.


در مورد ایمیل مارکتینگ به عنوان یک ابزار بی نظیر برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان در مقالات قبل به طور کامل بحث کرده ایم. اگر در حوزه های مربوط به بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار خود اقداماتی را انجام داده باشید، بدون شک نام میلرلایت به عنوان یکی از نرم افزارهای پرطرف در این زمینه به گوش شما خورده است.

میلرلایت به عنوان یکی از پنل های ایمیل مارکتینگ طی چند سال گذشته و با اقداماتی که “حمید محمودزاده” به عنوان نماینده رسمی نرم افزار میلرلایت در ایران انجام داد، توانست تعداد بالایی از مخاطبین را در ایران برای خود جذب کند. اما طی چند ماه گذشته و به صورت کاملا ناگهانی، بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از قطع ناگهانی این سرویس ایمیل مارکتینگ خبر دادند.

گفتگو با کسب و کارهای ایرانی: میلرلایت؛ از ابتدا تا قطع همکاری

در این قسمت از مجموعه گفتگو با کسب و کارهای ایرانی به سراغ “حمید محمود زاده” نماینده رسمی نرم افزار میلرلایت در ایران آمدم تا با او در مورد اتفاقی که برای میلرلایت طی چند ماه گذشته افتاد، صحبتی داشته باشم.

 

برای دانلود فایل صوتی مصاحبه با حمید محمودزاده اینجا کلیک کنید


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.