راهکار های جلب اعتماد مشتریان در فروش آنلاین

0

راهکار های جلب اعتماد مشتریان در فروش آنلاین

بخش اعظم رویدادهای فروش آنلاین پیرامون محتوا رخ می دهند. محتوا تعیین می کند چگونه افراد شما را می یابند، به شما توجه می کنند و به مبادله ارزش با شما می پردازند. بدون پلتفورم محتوا انرژی صرف شده در سایر مراحل به هدر می رود.

امروزه مردم انتظار دارند درباره هر محصول، خدمت، شرکت، فرد یا چالشی که با آن مواجه هستند به راحتی از طریق موتورهای جستجو اطلاعات بدست آورند. پس اگر نتوانند محتوای شما را بیابند احتمال اینکه اعتماد آن ها را بدست نیاورید زیاد خواهد بود. این مساله موجب مطرح شدن دو موضوع مهم در زمینه استراتژی محتوا می شود: اعتمادسازی و آموزش مشتری.

راهکار های جلب اعتماد مشتریان در فروش آنلاین

۴ روش برای اعتماد سازی مشتریان در فروش آنلاین:

۱.وبلاگ

وبلاگ نقطه شروع اصلی برای استراتژی محتوا در فروش آنلاین است زیرا تولید، پیوند دهی و اشتراک گذاری محتوا را بسیار آسان می کند. موتورهای جستجو نیز عاشق محتوای وبلاگ هستند و این همان جایی است که می توانید بخش زیادی از مطالب را سازماندهی کنید. می توانید به سادگی آن را بسط داده و به عنوان محتوا برای مقاله ها، کارگاه ها و کتاب های الکترونیک استفاده نمود.


بیشتر بخوانید:چگونه کامنت هایی فوق العاده بنویسیم؟


۲.رسانه های اجتماعی

باید از تمامی فرصت ها برای ایجاد پروفایل رسانه اجتماعی بر روی سایت هایی همانند LinkedIn و نیز جوامع آنلاین و مجله ها همچون BusinessWeek،Entrepreneur و Inc استفاده کنید. ساخت پروفایل های غنی و بهینه سازی لینک ها، تصاویر و ویدئوهایی که به سایت اصلی شما اشاره می کنند بخش مهم از اجرای محتوا به عنوان استراتژی در فروش آنلاین است.

۳.بازنگری ها[۱]

رتبه دهی و بازنگری های سایت هایی همانند Yelp، MerchantCircle و CitySearch به جریان اصلی محتوای تولید شده کاربر تبدیل شده اند. گوگل، یاهو و Bing به همه اجازه می دهد تا کسب و کارها را بازنگری کرده و به آن ها رتبه دهند، و شما طبقه مهمی از محتوا دارید که باید در آن مشارکت کنید.


بیشتر بخوانید:۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین


۴.گواهی های مشتری

گواهی مشتری شکل قدرتمندی از محتوا است. همه کسب و کارها باید در پی گواهی های مشتری در اشکال گوناگون مانند مکتوب، صوتی، و ویدئو باشند. این محتوا تأییدیه های اعتمادسازی مهمی را بوجود می آورد و موجب دارایی های برند در گوگل و یوتوب می شوند.

راهکار های جلب اعتماد مشتریان در فروش آنلاین

۴ روش برای تهیه محتواهای آموزشی:


بیشتر بخوانید:۴ ترفند جادویی برای جذب مخاطب


۱.مقاله سفید نقطه نظر

هر کسب و کاری باید داستان اصلی خوبی داشته باشد که در قالب مقاله ای سفید یا کتاب الکترونیک مستند شده است. این محتوا باید عمیقا به آنچه شرکت شما را متمایز می کند، راز موفقیت و رویکرد خدمات مشتری شما و اینکه چرا اینکار را انجام می دهید بپردازد.

۲.سمینارها

ارائه ها[۲]، کارگاه ها و سمینارها (آنلاین و آفلاین) روش های عالی برای ارائه آموزش به همراه مشارکت بیشتردر فروش آنلاین است. تبدیل مقاله سفید نقطه نظر به جلسه ای ۴۵ دقیقه ای ارزشی یکی از اثربخش ترین راه ها برای خلق، پرورش و تبدیل سرنخ ها است.

FAQ.3ها

ارزش اطلاعات موجود در این قالب را نمی توان نادیده گرفت اما فراتر از پرسش های متداول بروید و پرسش هایی را که باید پرسیده شوند اما نشده اند را نیز وارد کنید، بویژه آن هایی که به تعیین جایگاه مطلوبتان در برابر رقبایتان کمک می کنند.


بیشتر بخوانید:توصیه های فراموش شده برای فروش بیشتر!


۴.داستان های موفق

ایجاد نمونه های غنی از مشتریان واقعی که در استفاده از پیشنهادهای محصول یا خدمت شما موفق بوده اند روشی عالی برای کمک به یادگیری افراد از دیگران و کسب و کارها است. هنگامی که خریداران بالقوه خودشان را درون داستانی موفق تصور کنند، به احتمال بیشتری خود را در این داستان وارد می کنند.

راهکار های جلب اعتماد مشتریان در فروش آنلاین

۵ گام ایجاد حضور قوی در جستجوی محلی:

۱.صفحات وب سایت خود را از نظر محلی برجسته کنید: راه های زیادی برای محلی سازی صفحات وب سایت وجود دارد. این امر یکی از عناصر اصلی است که به موتورهای جستجو می گوید شما واقعا در کسب و کار محلی حضور دارید.

۲.پروفایل های جستجوی محلی خود را تقویت کنید: دایرکتوری های جستجوی محلی در گوگل، یاهو و Bing از شما می خواهند تا اطلاعات غنی برای پروفایل های محلی خود بسازید. این امر هنگامی که افراد کسب و کارها محلی را جستجو می کنند، کار را برای این دایرکتوری ها ساده تر می کند.


بیشتر بخوانید:تبدیل رضایتمندی به وفاداری!


۳.در رتبه بندی ها و بازنگری ها شرکت کنید: بسیاری از دایرکتوری های کسب و کارهای محلی دارای ویژگی های اضافی رتبه دهی و بازنگری کاربر هستند. اگر به سایت های اصلی توجه نکنید و آنچه گفته شده است را نظارت نکنید کسب و کارتان را ممکن است به دلیل یک بازنگری ضعیف از دست دهید.

۴.فهرست بندی و ارجاع دهی های خود را به روز رسانی کنید: ارجاع دهی ها بیانگر کسب و کار و آدرس شما هستند که در وب سایت های دیگر ظاهر شده اند. این ها اجزای کلیدی الگوریتم رتبه بندی هستند زیرا به تضمین اینکه کسب وکار شما واقعا محلی است کمک می کنند.

۵.گروه موضوع شبکه اجتماعی داشته باشید: با یک گروه niche محلی آغاز کنید و جامعه ای از کاربران پیرامون تم محلی در سایت های رسانه اجتماعی همانند Flicker، LinkedIn، Meetup یا Biznik بسازید. اگر بتوانید حوزه مورد علاقه افراد را بیابید، می توانید ابزار محلی مفیدی را تهیه کنید در حالی که حضور محلی خود را تقویت می کنید.


بیشتر بخوانید:فروشنده هایی که مشتری را فراری می دهند!


[۱] Reviews

[۲] Presentation

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.