راز فروش برند شما در یک جمله

1

راز فروش برندتان در یک جمله

در اینکه افراد به اهمیت بینش خود اعتقاد دارند شکی نیست اما سوال این است که چگونه برای برندینگ دیگران را متقاعد کنیم تا کمی صبر کنند و به حرف شما گوش کنند؟ تاکنون بارها پیش آمده بخواهید نظر دیگران را به خود و برندینگ تان جلب کنید اما به دلیل ضیق وقت نتوانستید به هدف خود برسید، خواه فرصت از دست رفته فرصت جذب سرمایه گذار باشد یا مجوز کاری، به هر حال به دلیل کمبود وقت نتوانسته اید نظر آنان را به خود جلب کنید.

دقیقاً به همین خاطر است که شما باید مزایای کسب و کار برندیگ خودتان را در یک جمله خلاصه کنید و آن را آنقدر بانفوذ بنویسید که بتواند هر کسی را به سمت خود جذب کند. باید بتوانید یک جمله قوی بنویسید که به خوبی بیانگر برندینگ شما باشد.


بیشتر بخوانید:تکنیک های پرورش سرنخ


روزی که استیو جابز آیپد خود را معرفی کرد تنها یک جمله گفت”هزار آهنگ در جیب شما“.  این جمله عالی بود و نیازی به گزاف گویی نبود چرا که مردم از پیش نیاز خود را اعلام کرده بودند.

نوشتن جمله تاثیر گذار و جذاب در برندینگ کار آسانی نیست اما بسیار مهم است، چرا که با این جمله باید فرصت ایجاد موفقیت و اثرگذاری ایده هایتان را ایجاد کنید.

در ادامه روش های انتخاب جمله های تاثیر گذار و قوی در برندینگ آمده است:

  1. جمله را عاطفی بنویسید.

مردم چرا باید به آنچه می‌گویید اهمیت بدهند؟

شما باید مردم را از طریق یک راه ارتباطی به سمت خود بکشید.  ایده  شما برای مصرف‌کنندگان و دنیای اطرافتان چیست؟

نترسید از احساساتتان استفاده کنید.  حقیقت این است که مردم آنقدر که با احساسات برانگیخته می شوند و برای انجام کاری انگیزه پیدا می کند با دلیل و منطق برانگیخته نمی شود. احساسات می توانند ایده ها را به تصویر بکشند اگر شما بتوانید ایده خود را به گونه‌ای توضیح دهید که مخاطب بتواند آن را در ذهن خود مجسم کند و آن را ببیند موفق شده اید.


بیشتر بخوانید:۸ راه محبوبیت برند نزد مشتریان


  1. جمله خود را کوتاه بنویسید.

توجه کنید که شما زمان زیادی ندارید و اگر جملاتتان خیلی طولانی باشند ممکن است قبل از اینکه بخواهید جمله را به پایان برسانید مخاطب صحنه را ترک کند. از بکار بردن جملات کوتاه و کلمات کم نترسید. به طور کلی اختصار و شفافیت کمک می کند.

  1. از اعداد استفاده کنید.

استفاده از اعداد در جملات

اعداد بیانگر خاصیت هستند. کمی به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که خوش استقبال ترین عنوان ها آنهایی هستند که در آنها اعداد به کار برده شده است.

در زیر به نمونه ای از هدلاین های موفق را می خوانیم:

  • این برچسب فضای روی بسته بندی تان را تا ۷۵ درصد افزایش می دهد.

توصیه آخر این است که جملات متنوعی را امتحان کنید. از دیگران در مورد جملاتتان سوال کنید و ببینید که آنها از کدام یک استقبال می کنند.  آن جمله که از استقبال بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید و در همه جا آن را به کار ببرید.  بعد اگر کسی از شما در مورد حرفه تان پرسید می توانید برای او به خوبی در یک جمله توضیح دهید و بعد موضوعتان را بسط دهید.

1 نظر
  1. سيداحمدطباطبايي می گوید

    باسلام و احترام’
    باتشکر از مطالب بسیار عالی و کاربردی تان.
    باآرزوی موفقیت روزافزون برای آن مجموعه معظم.
    باتشکر
    سیداحمدطباطبایی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.