در رقابت دیده شدن محتوا برنده بود

0

از همان روزی که وبلاگ دیدار را راه انداختیم، یک هدف بیشتر نداشتیم: کمک به رشد مهارت‌های فروش و بازاریابی. اما امروز، چیزی فراتر از آموزش‌های کوتاه‌مدت یا درسنامه‌های فروش در اختیار داریم.

حالا بهتر از همیشه می‌دانیم که نیاز بازار محتوا در ایران چیست.

در دنیای رقابتی امروز که مملو از اطلاعات نویز و هجو است مطالعات موردی بازاریابی محتوایی می‌تواند به عنوان روایت‌های قابل اتکایی مورد استفاده قرار بگیرد که این درهم ریختگی را از بین برده یا حداقل کاهش دهد. به کمک نتایج به دست آمده از مطالعات می‌توانید موقعیت برندتان را بهبود بدهید و ارائه محصول یا خدمات قدرتمندتری داشته باشید.

 

تیم مارکتینگ دیدار گزارشی جامع تهیه کرده است که نشان می‌دهد مخاطبان واقعی، اعم از فروشندگان، بازاریاب‌ها، مدیران و حتی علاقه‌مندان به یادگیری، دقیقاً به دنبال چه محتوایی هستند و چه چیزهایی نیاز دارند.

این گزارش صرفاً یک روایت تجربی یا برداشت ذهنی نیست؛ بلکه یک مطالعه‌ی موردی داده‌محور است. پایه و اساس آن، تحلیل رفتار کاربران، بررسی سرچ‌های واقعی و نیازسنجی محتوایی بازار ایران بوده است. استفاده از داده‌ها، به ما کمک کرده تا از حدس و گمان فاصله بگیریم و تصویری واقعی، روشن و قابل اتکا از نیاز مخاطب ترسیم کنیم.

 

دانلود گزارش

 

این نوع تحلیل داده‌محور، نه فقط درک بهتری از بازار ارائه می‌دهد، بلکه یکی از مؤثرترین ابزارها برای ایجاد یکپارچگی در تیم‌های بازاریابی است. وقتی همه اعضای تیم بر پایه داده‌های مشترک فکر می‌کنند، می‌توانند راحت‌تر پیچیدگی‌ها را کاهش دهند، تلاش‌های خود را هم‌راستا کنند و مهم‌تر از همه، بینش‌های به‌دست‌آمده را به تصمیم‌ها و اقدامات مؤثر تبدیل کنند.

این گزارش، قدمی است برای ساختن یک پایه مستحکم جهت تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر و آینده‌نگرانه‌تر در مسیر رشد کسب‌وکار.

آنچه در این گزارش می‌خوانید مواردی از این قبیل است:

  • کدام نوع محتوا بیشتر مورد توجه کاربران در گوگل قرار گرفته؟
  • کاربران بیشتر چه عبارت‌هایی را در حوزه فروش و بازاریابی جستجو کرده‌اند؟
  • عجیب‌ترین جستجوهای گوگل در این حوزه چه بوده‌اند؟
  • مدیران و تیم‌های فروش به چه آموزش‌هایی بیشتر نیاز دارند؟
  • و چند نکته جالب دیگر…

 

با مطالعه این گزارش، نه‌تنها تحلیل بهتری از مشکلات رایج در کسب‌وکارها به‌دست می‌آورید، بلکه می‌توانید موقعیت خود را نیز بهتر ارزیابی کنید: آیا شما تنها کسی هستید که با این چالش‌ها روبه‌روست یا این مشکلات در میان سایر کسب‌وکارها نیز رایج‌اند؟

واقعیت این است که بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی با چالش‌های مشابهی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اما آن‌ها یا از این چالش‌ها بی‌خبرند یا راه‌حل مناسبی برای آن ندارند. قدم اول برای حل مشکل، شناسایی درست آن است. و این گزارش می‌تواند نقطه شروع خوبی برای این مسیر باشد.

 

هر سوال یا نظری هم داشتید، ما در تیم مارکتینگ دیدار با آغوش باز منتظر شما هستیم.

 

دانلود گزارش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.