پستهای اخیر

با ظهور بازاریابی دیجیتال، وب‌سایت‌ها و درگاه‌های اینترنتی شرکت‌ها در کانون توجه قرار گرفتند. فرقی نمی‌کند صاحب کسب‌وکاری نوپا باشید یا صاحب برندی محبوب و با تجربه، شناخت نرخ تبدیل و بهینه‌سازی آن از مسایل کلیدی در رشد هر کسب‌وکار است. اگر درک درستی از نرخ تبدیل داشته باشید، تیم بازاریابی را در جهت…
ادامه مطلب ...
حتماً این روزها اصطلاح فروش B2B بارها به گوشتان خورده یا در وب‌سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مطالبی را در موردش خوانده‌اید. فروش B2B یکی از شیوه‌های رایج فروش است که شرکت‌های بسیاری در دنیا از آن استفاده می‌کنند. این شیوه‌ی فروش در تجارت الکترونیک کاربرد فراوانی پیدا کرده و پیش‌بینی شده…
ادامه مطلب ...
تجربه نشان می دهد اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تخصصی، تصمیم‌گیرنده اصلی در شرکت‌شان هستند یا نفوذ زیادی در خریدهای شرکت دارند. این افراد معمولا بی‌هدف به نمایشگاه نمی‌آیند و حداکثر تا چند ماه آینده قصد خرید دارند. پس نباید این فرصت طلایی را از دست بدهید. اگر تجربه شرکت در نمایشگاه را دارید،…
ادامه مطلب ...
پیداش پاندمی کرونا، روش خرید آنلاین را بین بسیاری از مردم رواج داد. اما به نظرتان فروش حضوری کاملا از بین رفته؟ به نظرتان بیشتر مردم خرید حضوری را ترجیح می‌دهند یا آنلاین؟ تحقیقات نشان داده با کمتر شدن اوج کرونا، مردم باز هم به سراغ خرید حضوری رفته‌اند. پس مطمئن باشید که این روش هیچ‌وقت از بین…
ادامه مطلب ...

دربارهی ما

Malis scripta euismod vis id, aperiri consectetuer consequuntur in est.

نمایش مشخصات عمومی

Publisher theme was not registered.

عضویت در خبرنامه

Powered by MailChimp