بازاریابی

پیگیری دوره ای و مراقبت

- Advertisement -

پستهای اخیر

بهینه‌ سازی نرخ تبدیل یا (CRO) چیست؟ ۶ گام بهینه‌سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل که این روزها تبدیل به یک ترند بین بیزینس‌ها شده باید طوری انجام شود که از اولین قدم جذب سرنخ تا تبدیل آن به مشتری دائمی را متحول کند. حالا ببینیم چطور باید بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم؟!
ادامه مطلب ...

فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشنده به کسی می‌گویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهد. فروشنده می‌تواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. به‌طور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راه‌حل‌هایی نیازهای مشتری را رفع می‌کند و منجر به فروش کالا یا خدمات می‌شود.
ادامه مطلب ...