۸ نکته برای ارائه خدمات عالی به مشتریان در استارتاپ ها

اغلب رهبران قبول دارند که این روز ها خدمات ضعیف به مشتری مانند تیر خلاصی بر تجارت است و مشتری ها را پرانده می کند، سود را کاهش داده و انگیزه همه را از بین خواهد برد. اما با این حال تصور معمولی از تجربه مشتری همچنان رو به زوال است. علی…

۷۲ علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت سوم)

علامت اختصاری بازاریابی: بیشتر بخوانید:۷۲ علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت اول) بیشتر بخوانید: 72 علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت دوم) CEO: مدیر اجرایی ارشد بالاترین رتبه در کار شرکتی،…

۷۲ علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت دوم)

علامت اختصاری بازاریابی: PR: روابط عمومی PR یعنی قرار گرفتن شرکت در مقابل مخاطبین مناسب در زمان مناسب با پیغام های مناسب. منظور از این کار جلب توجه مخاطبان است. اما هدف آن چیست؟ مطلع ساختن مردم، مشتری های احتمالی، سرمایه گذاران،…

۷۲ علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت اول)

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که مخفف یا اختصار علامت اختصاری بازاریابی را بشنوید و معنی آن را ندانید؟ وقتی چنین اتفاقی می افتد همیشه نمی دانید چگونه باید به ادامه مکالمه ادامه دهید. سعی کنم آن را بنویسید و یا اگر دسترسی به اینترنت…

۴ ترفند جادویی برای جذب مخاطب

فروش به مشتریان فعلی کار ساده‌ای است. برای جذب مخاطب جدید باید از ترفندهای جذب مخاطب استفاده کنید. اکثر مشتریان فعلی می دانند که شما راه‌ حل بالقوه‌ی مشکل ‌شان هستید. اما حالا باید سراغ افراد جدید بروید و با پرسیدن سوالات مناسب خود را…

۷ اشتباهی که برای SEO سایت نباید انجام دهید

معمولاً بازاریاب آنلاین تصور می­ کنند بهینه سازی موتور جست و جو صرفاً با فهرست نمودن صدها یا حتی هزاران محصول در وب‌سایت تجارت الکترونیک شان، شروع خواهد شد. اما واقعیت به این سادگی نیست. بهینه­ سازی وب­سایت­ های تجارت الکترونیک برای…

۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین( قسمت اول)

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی کسب و کارهای زیادی است. چه شما شغل خرده­ فروشی خانوادگی داشته باشید چه برای شرکت تجارت الکترونیک غول­ پیکری همچون آمازون کار کنید، افزایش فروش از طریق کانال­ های آنلاین اندکی شبیه به بازی بولینگ خواهد بود-…

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟

شما می توانید برای شروع کسب و کار ایده های بسیار عالی داشته باشید اما اگر مردم از محصول و یا خدمات شما استفاده نکنند کاملا بی ارزش است. برای موفقیت باید مشتریانی وجود داشته باشند که محصول شما را بخواهند و اقدام به خرید کنند. عقیده ای که تحت…

راهنمای جامع استخدام کارکنان فروش

زمان متوسط ایجاد مهارت و آموزش استخدام کارکنان فروش حدود شش تا نه ماه است. در این مدت مقدار زیادی از درآمد شرکت شما به هدر می رود. با این وجود، چگونه می توان سرمایه گذاری بر روی استخدامی های جدید را در فروش به حداکثر رساند؟ در ادامه، به…

چگونه با ایجاد حس ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم!!!

ترس درون همه انسان ها وجود دارد.ترس در کسب و کارها نیز بخشی از آن است. ترس از دست دادن، ترس از کمبودها و ترس از رقبا موجب عدم موفقیت ما می شود. به همین دلیل است که استفاده از ترس یکی از موثرترین تاکتیک های فروش است که می توانید به کار…

۳ مرحله برنامه پاداش فروش

برنامه های پاداش فروش ابزارهای قدرتمندی هستند. اگر می خواهید محصولات پر زرق و برق، بیشتر و محصولات ساده کمتری بفروشید تنها کافیست پاداش فروش محصولات پر زرق و برق را بالا ببرید. آسان به نظر می رسد اینطور نیست؟ ولی اینطور نیست. برنامه…

همکاری در فروش چیست و چگونه ایجاد درآمد می کند؟

سیستم های همکاری در فروش یا affiliate marketing عبارت است از همکاری دو یا چند گروه برای رسیدن به سود مشترک از طریق همکاری در فروش محصولات. معمولا شرکتی در یک طرف این همکاری وجود دارد که محصولی را تهیه کرده است و در طرف دیگر فرد یا افرادی…

۲۱ حقیقت جالب در مورد ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!

در اینکه استفاده از ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از موثرترین راههای ارتباط با مشتریان است تردیدی نیست مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم.... اما همه ی ایمیل ها سهم یکسانی در بازگشت سرمایه ندارند. دپارتمان های…