متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از برندها بر این باورند که تشکر کردن از مشتریهایشان یکی…
ادامه مطلب ...چگونه با مشتری پشت تلفن صحبت کنیم؟ ۷+۷ نکته برای تبدیل مکالمه تلفنی به فروش
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق…
روانشناسی فروش و ۹ نکته کلیدی برای تاثیرگذاری عمیق روی ذهن خریداران
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و…
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب میکنند که بتوانند قدمبهقدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمیکند که در چه مقطعی از نقشهراه کسبوکارمان ایستادهایم؛ چه اول راه باشیم چه اواسط راه، خواهیم نخواهیم باید چیزی را بفروشیم. مهم نیست آن چیزی را که قصد فروشش را داریم محصول و خدماتمان…
ادامه مطلب ...نگرش فروش چیست؟ ۸ راه برای داشتن بهترین نگرش در فروش
نگرش فروش دُرُست برای موفقیت در فروش لازم است. دقیقا مثل هر شغل دیگری، اگه با چارچوب ذهنی اشتباه وارد آن شوید، به…
متن فروش در مکالمه تلفنی | ۱۴ نکته برای فروختن در چند دقیقه از پشت تلفن!
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقرای یک مکالمه فروش را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند؛ راستش را بخواهید حق هم…
آموزش فروش لازمه ورود به دنیای فروشندگی به شکل حرفهای است. بدون آموزش شاید بتوانید وارد دنیای فروش شوید اما انتظار زیادی درباره نتیجه کارتان نداشته باشید.
ادامه مطلب ...با این ۹ نکته مشتریان را وادار به خرید کنید! ترفندهای متقاعدکردن مشتریان
شنیدهاید که میگویند فروشنده خوب کسی است که به اسکیمو یخچال بفروشد؟ البته این یک ضرب المثل است و منظور از آن این…
روانشناسی جذب مشتری | معرفی چند ترفند برای هیپتونیزم مشتریان
روانشناسی جذب مشتری چیست؟ آیا واقعا میشود روشهایی روان شناسانه را برای آنکه مشتریها به برند ما اعتماد کنند و از…
نمایش مشخصات عمومی
Publisher theme was not registered.دسته بندی ها محبوب
عضویت در خبرنامه

Subscribe to my newsletter