دوره های آموزشی آنلاین آکادمی فروش

متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای وفادار ساختن مشتری‌های برندتان تشکر و قدرانی از آن‌ها بابت خرید و حمایت‌هایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متن‌های تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از برندها بر این باورند که تشکر کردن از مشتری‌هایشان یکی…
ادامه مطلب ...
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌دانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست.
ادامه مطلب ...
روانشناسی فروش می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژی‌های فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم می‌تواند به تیم های بازاریابی و فروش اجازه دهد تا روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند. پس اگر شما هم چنین چیزی را می‌خواهید، همین حالا…
ادامه مطلب ...
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب می‌کنند که بتوانند قدم‌به‌قدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمی‌کند که در چه مقطعی از نقشه‌راه کسب‌وکارمان ایستاده‌ایم؛ چه اول راه باشیم چه اواسط راه، خواهیم نخواهیم باید چیزی را بفروشیم. مهم نیست آن چیزی را که قصد فروشش را داریم محصول و خدماتمان…
ادامه مطلب ...