کسب رتبه بالا در سرچ گوگل چه مدت زمان لازم دارد؟

2

یک سوال بسیار معمول که اکثر افراد به دنبال آن هستند این است که ” چگونه می توان به رتبه بالا در سرچ گوگل دست یافت ؟” مشاورین بازاریابی و فروش عادت دارند که با این قبیل سوالات روبرو شوند و عموما این گونه پاسخ می دهند که هیچ تضمین قطعی و ۱۰۰% برای کسب رتبه برتر در سرچ گوگل وجود ندارد، حتی اگر شما تمامی کارها را به درستی انجام دهید.


بیشتر بخوانید: بهینه سازی موتور جستجو ، آنچه باید بدانید


وقتی کسی می خواهد چیزی پیدا کند، کلماتی را در موتور جستجو وارد می کند این کلمات کلیدواژه هستند. موتور جستجو نتایج را بر اساس ارتباط و اعتبار آن ها برای کلیدواژه رتبه می دهد، و نتایج را به نمایش می گذارد. هر کلمه ای می تواند کلیدواژه باشد. ممکن است شما در حال استفاده از کلیدواژه ها در هربار نوشتن پست خود باشید بدون اینکه خود متوجه این موضوع باشید، هرچند بسته به شیوه استفاده شما از این کلمات، گوگل ممکن است آن ها را ببیند یا نبیند.

شما می خواهید در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید، پس زمانی که مردم برای چیزی مرتبط با کسب و کار شما جستجو می کنند، آن ها شما را در نتایج جستجو خواهند یافت. کسب رتبه اول در سرچ ارگانیک گوگل، به آسانی زمانی که شما با پرداخت هزینه جایگاه اول را برای خود می کنید، نیست. بر این اساس، چگونه می توان شانس دیده شدن در رتبه بندی های گوگل را افزایش داد.

تنها ۲۲% از صفحاتی که در حال حاضر جز ۱۰ صفحه برتر سرچ گوگل هستند، در ۱ سال گذشته راه اندازی شده اند، مابقی صفحات حداقل ۳ سال و یا بیشتر عمر دارند.


پیشنهاد نویسنده: دلایل شکست استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو


در این اینفوگرافی سعی شده است تا اطلاعاتی در ارتباط با نرخ رشد شرکت ها در سرچ گوگل ارائه شده و همچنین راهکارهایی برای کسب و کار شماپیشنهاد گردد تا از طریق آن ها بتوانید در فرایند بازاریابی و فروش خود، تحولی را ایجاد کنید.

کسب رتبه بالا در سرچ گوگل چه مدت زمان لازم دارد؟

2 نظرات
  1. سعید اتحادی می گوید

    خوشحالم که مطالب براتون مفید بوده
    حتما این کار رو انجام میدم

  2. امین آقایی می گوید

    با سلام
    من کمتر از دو هفته طول کشید که اولین سایتی که با مطالعه و تلاش تونستم راه اندازیش کنم به رتبه یک یا دو گوگل رسید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.