چگونه یک نرم افزار CRM به شما کمک می کند؟ (ویدیو)

0

اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید، و یا اگر حتی مدیریت یک فروشگاه را بر عهده دارید، بی شک این جملات را بارها و بارها به کار برده اید:

– من کسب و کار یا فروشگاه خود را راه اندازی کردم تا مشتریان محصولات من را خریداری نمایند.

– برای افزایش فروش محصولات خود، نیروی فروش استخدام کرده تا بتوانم به مشتریان بیشتری خدمات ارائه دهم.

– کمپین های تبلیغاتی مختلف را پیاده سازی می کنم تا مشتریان بیشتری را جذب نمایم.

– اگر مشتریان از من راضی باشند، من را به سایرین معرفی خواهند کرد.

– سود کسب و کار من، مستقیما با تعداد مشتریان در ارتباط است.

و بسیاری جملات دیگر در این مورد که وجه اشتراک تمامی آن ها مشتریان هستند.

برخی مواقع تا آن حد خود و کسب و کار خود را درگیر حواشی می سازیم که اصلی ترین هدفمان را از یاد می بریم:

ما بایستی بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم!

زمانی که یک مشتری تا این حد برای کسب و کار ما اهمیت دارد، بی شک نگهداری اطلاعات مربوط به مشتری در یک پایگاه داده ای متمرکز نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. ما نیازمند اطلاعات تک تک مشتریان خود هستیم تا در زمان مراجعه بعدی آن ها، بتوانیم به بهترین شکل پاسخ گوی نیاز آن ها باشیم. چون کسب و کار ما چیزی جز مشتریان نیست

و این درست همان زمان است که ما دست یاری به سوی نرم افزار CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتری دراز می کنیم.

در ارتباط با اینکه”CRM چیست؟” ، “دقیقا چه کارهایی را برای ما انجام می دهد” و “انواع مختلف نرم افزار CRM” در مقالات قبل به صورت مبسوط توضیح دادیم. همچنین به “مقایسه انواع مختلف پلت فرم های نرم افزار CRM خارجی“نیز پرداختیم. در انتها نیز به این سوال پاسخ دادیم که “چرا کسب و کارهای ایرانی نیازمند یک CRM ایرانی هستند“. اکنون سوالی که پیش می آید این است که:

مگر یک نرم افزار CRM ایرانی چه قابلیت هایی را دارا است که می توانیم به کمک آن کسب و کار خود را رونق دهیم؟

در ویدیوی زیر می توانید با برخی قابلیت های جذابی که یک نرم افزار CRM ابری در اختیار شما قرار می دهد بیشتر آشنا شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.