تکنیک های فروش آنلاین : برندسازی در instagram

0

در این مجموعه مقالات تصمیم داریم تا شما را با رسانه های اجتماعی آشنا نماییم.


در ادامه آموزش تکنیک های فروش آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی، این بار به سراغ یکی از پرطرفدارترین و بانفوذترین شبکه های اجتماعی می رویم: اینستاگرام

داشتن استراتژی بازاریابی تلفن هوشمند بخش مهمی از شخصی سازی آنلاین برند است. بهره بردن از شبکه های اجتماعی تا حد آخرین پتانسیل آن­ ها نیز برای در معرض دید بودن اهمیت دارد. اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه ها است که به ساخت مخاطبان بیشتر و فالوور آنلاین کمک می کند، که موجب می شود اینستاگرام به ابزاری با بیشترین درگیر برای برندها تبدیل گردد. ارسال تصاویر، آگهی ها و ویدئوهای مرتبط که مخاطبانتان عاشقش خواهند شد صرفا یکی از بخش های این فرمول موفق است.


بیشتر بخوانید: آموزش تکنیک های فروش آنلاین


به کارگیری هشتگ و توصیفات مناسب می تواند در دیده شدن برند شما بر روی اینستاگرام  بسیار مؤثر باشد. این امر نیازمند توجه دقیق به کیفیت و پیام مورد نظر است. در اینجا چند راه برای برجسته نمودن کسب و کارتان نسبت به سایرین ارائه شده است:

۱- انتخاب نام کاربری مناسب

اطمینان یابید که نام برندتان با سایر ویژگی های آنلاین تا حد ممکن مطابقت دارد؛ همانند نام شما و نام شرکت برندگذاری شده شما. این امر شانس دیده شدن شما را افزایش داده و هرگونه سردرگمی برای مخاطبانتان را از بین خواهد برد. یک عکس چهره حرفه ای یا لوگو برند نیز برای شناسایی آنلاین الزامی هستند.

۲- خلق محتوای بصری متمایز

در میان هزاران تصویر و ویدئو ارسالی در هر ثانیه بر روی اینستاگرام، خلق عکس ها و ویدئوهای کوتاه حرفه ای که شما را برای مخاطبانتان متمایز نماید، امری حیاتی است. بسته به بازار گوشه شما، افراد عموما می خواهند ببینند در دنیای شما چه می گذرد، بر روی چه محصولات یا خدماتی در حال کار هستید، چگونه کاری را انجام دهند، بهترین مکان ها برای مسافرت کجا هستند و غیره.

۳- از اصول راهنما پیروی کنید

با آگاهی از قوانین اینستاگرام احتمال منع شدن یا بلاک شدن برندتان را از بین ببرید. از آنجایی که این شبکه اجتماعی در معرض اسپم قرار دارد، آن ها سیاست های سخت و محکمی را وضع نموده اند که باید از آن ها پیروی شود تا شهرت آنلاین برندتان حفظ گردد. این امر شامل خرید فالوور یا ایجاد پست های تبلیغاتی بیش از حد نیز می باشد.

۴- سرمایه گذاری در تبلیغات

رسانه های اجتماعی تماما درباره گفتگو و مکالمه هستند و امروزه شما می توانید با پست هایی که تبلیغاتی بوده و در عین حال به نظر پست های عادی می آیند، خود را به مخاطبنتان معرفی کنید. بسیاری از برندها، فالوورها و مشارکت بیشتر را از طریق این آگهی ها که می توانند یا تصویر باشند و یا ویدئو، دریافت می کنند.

در دنیای تلفن همراه امروز، اینستاگرام ابزاری عالی برای در معرض دید بیشتر قرار دادن برند شخصی شما و نیز مکانی است که افراد می توانند به وب سایت شما هدایت گردند. ابزارها و برنامه های زیادی وجود دارند که به شما در خلق و زمان بندی محتوایتان کمک می کنند، اغلب آن ها رایگان هستند و نیز ارتباط مستقیم با فیس بوک برای برنامه تبلیغاتی شان دارند.


پیشنهاد نویسنده: پادشاهان اینستاگرام در ایران چقدر درآمد دارند؟


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.