راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی : رپورتاژ آگهی با هدف بهبود نرخ تبدیل

0

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی


همان‌طور که خوش‌اخلاقی و رفتار حرفه‌ای یک مغازه دار می‌تواند احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری را در مغازه زیاد کند، اقداماتی وجود دارند که می‌تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به مشتری را نیز زیاد کند.

یکی از مهم‌ترین موانع خرید از وب‌سایت برای اکثریت کاربران بحث عدم اعتماد به وب‌سایت است.

در فضای حقیقی به دلیل این که فروشنده و فروشگاه را می‌بینیم می‌توانیم به شهودمان تکیه کنیم و با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنیم.

وقتی پای خرید به دنیای آنلاین و اینترنت باز می‌شود ما هیچ چیزی در اختیار نداریم جز صفحه‌ای که اطلاعات محصول را به ما انتقال می‌دهد. اگر این صفحه قدرتمند باشد ما به صفحه پرداخت خواهیم رسید و خرید خواهیم کرد و اگر اینطور نباشد فرآیند خرید پیش از آن که نتیجه مفیدی برای صاحب وب‌سایت داشته باشد به اتمام می‌رسد.

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ابزار قدرتمندی است برای این که اعتماد مخاطبان را به منظور خرید از وب‌سایت ‌خودتان افزایش دهید. ما ایرانی ها از قدیم در ذهنمان داریم که هیچ ماست فروشی اقرار به ترش بودن ماستی که می فروشد نمی کند، بر همین اساس تمامی محتوایی که شما در صفحات وب‌سایت خودتان در راستای ایجاد اعتماد مخاطبان برای ایشان تهیه می‌کنید با عینک بدبینی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یکی از راهکار‌های غلبه بر این موضوع استفاده از عاملی با عنوان «قدرت سوم شخصی» می‌باشد. با بکارگیری قدرت سوم شخص شما پیام خود را از طریق فردی که می‌تواند برای مخاطبان شما قابل اعتماد باشد به صورت غیر مستقیم به ایشان می‌رسانید.

به این ترتیب اثرگذاری پیام خود را به نحو بسیار زیادی افزایش می‌دهید. یکی از مواردی که می‌تواند به عنوان استفاده از قدرت سوم شخص به شما در جلب اعتماد مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت کمک به سزایی بکند بهره‌گیری از پتانسیل‌های رپورتاژ آگهی است.

احتمالا در وب‌سایت‌های انگلیسی به بخشی با نام «در رسانه‌ها» برخورد کرده اید. این بخش به بیان دیدگاه رسانه‌های مختلف در خصوص فعالیت‌های یک کسب‌وکار می‌پردازد.

انعکاس نقاط تمایز محصولات و خدمات، مصاحبه با مدیران شرکت، جوایز و افتخارات کسب شده، تحسین مشتریان خوراک خبری خوبی برای رپورتاژهای شما است. از آنجایی که رپورتاژ آگهی دائمی است و در آرشیو وب‌سایت‌های منتشر کننده باقی می‌ماند، شما بخوبی می‌توانید بخشی را با عنوان «در رسانه‌ها» در وب‌سایت خودتان ایجاد کنید و با انعکاس این رپورتاژ آگهی ها در این بخش نقش قابل توجهی بر افزایش اعتماد مخاطبان و به تبع آن نرخ تبدیل وب‌سایت خودتان داشته باشید.


پیشنهاد نویسنده: ۶ اشتباه در فروش B2B که شما را به سمت شکست خواهد برد


ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.