آموزش بازاریابی پورسانتی : کسب درآمد از طریق وبسایت خود

0

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی


خب، تا اینجای کار با مفهوم بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی همکاری در فروش آشنا شدیم. دیدیم که چگونه می توان در حالی که در خانه و پشت کامپیوتر شخصی خود نشسته ایم، می توان درآمد به دست آورد. با این وجود لازم است که من مجددا یک نکته را برای شما یاداوری کنم: “به هیچ وجه، به هیچ وجه و به هیچ وجه پول آسان به دست نمی آید. پس فکر پول دار شدن یک شب را از سر خود بیرون کنید. اما همان طور که از قدیم گفته اند: “یه سال بخور نون و تره صد سال بخور نون و کره” راهکارهای وجود دارند که برای شما پول هنگفتی را به همراه خواهند آورد.

بازاریابی پورپانتی نیز یکی از همین نون و تره هایی است شما در ابتدای امر برای رسیدن به آن تلاش زیادی را می کنید، و پس از آنکه به آن دست پیدا کردید، نوبت به نون و کره خواهد رسید. قسمت سخت ماجرا همان راه اندازی وبسایت و هدایت ترافیک به سمت خود می باشد. برای کسب اطلاعات در این زمینه پیشنهاد می کنم درسنامه تکنیک های فروش آنلاین را مطالعه کنید.

پس از آنکه ترافیک مشتریان به سمت شما هدایت شد، در مرحله بعد نوبت به ارائه محصولات، خدمات و اطلاعات شما به آن ها می رسد. این را به یاد داشته باشید که فروش این اطلاعات بایستی در جهت تسهیل زندگی مشتریان شما باشد.

در این مقاله می خواهیم ۳۳ راهکار ساده و کاربردی برای کسب درآمد از طریق وبسایت را به شما معرفی کنیم. پس با هم به سراغ اینفوگرافی زیر می رویم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.