آموزش ایمیل مارکتینگ : مزایای بازاریابی ایمیلی

0

آموزش ایمیل مارکتینگ


گاهی اوقات کسب و کارهای کوچک در تلاش برای هدف قرار دادن مشتریان جدید، مشتریان موجود را نادیده می­ گیرند. اگر چه ممکن است تا حدودی برای بخش طراحی این امر قابل توجیه باشد، اما اغلب کسب و کارهای کوچک در نهایت کمپین بازاریابی ایمیلی را برای بهره بردن از مشتریان موجود خلق می کنند.

ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک به دلایل متعددی مناسب است. کمپین های ایمیلی مقرون به صرفه بوده و می توانند برای مدل کسب و کار تقریبا تمامی سازمان های کوچک به کار روند. اغلب این کسب و کارها قادر به فراهم سازی خدمات با کیفیت در مقایسه با شرکت های بزرگ تر هستند. به دلیل کیفیت کاری مورد انتظار، افراد کار کسب و کارهای کوچک را هوشمندانه، صادقانه و قابل اعتماد تصور می کنند و معمولا تمایل بیشتری به دادن آدرس ایمیل خود به چنین فروشندگانی دارند.

در اینجا برخی دلایل خوب برای کسب و کارهای کوچک جهت بهره بردن از بازاریابی ایمیلی آورده شده است:

۱- اقتصادی است

عموما بسیاری از کسب و کارهای کوچک پیشنهادها، ترفیع­ ها و یادآوری های ویژه برای مشتریان خود را در قالب موارد چاپی، خلق می کنند. تبدیل این مواد به قالب ایمیل نه تنها سریع و ساده است، بلکه منجر به پس انداز هزینه چاپ و پست می شود. ارسال ایمیل هیچ هزینه ای ندارد، بویژه زمانی که با هزینه مواد چاپی و پستی مقایسه گردد. ایمیل مارکتینگ روشی ارزان در بازاریابی محصولات و خدمات کسب و کار است. همچنین، به دلیل اینکه ایمیل­ ها در قالب تمپلت های خالی طراحی شده اند. کاربر صرفا باید تمپلت را برای استفاده پر نماید. هنگامی که هزینه اولیه پوشش داده شد، استفاده از ایمیل هزینه های حداقلی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: از هزینه های سرسام آور بازاریابی دست بردارید!


ایمیل مارکتینگ به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد تا کمپین های خود را با موفقیت و بدون استخدام کارمندان جدید یا افزایش حجم کاری کارکنان موجود مدیریت نمایند. بدین طریق، کسب و کارهای کوچک زمان و پول ذخیره می کنند.

۲- داده های مهم را در اختیار ما قرار می دهد

ایمیل مارکتینگ به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا مخاطبان درست را هدف قرار دهند. همچنین، ابزار ویژه برای تجزیه و تحلیل و سنجش دقیق پاسخ ها به کمپین ایمیل را فراهم می سازد.

کمپین بازاریابی ایمیلی داده های مهمی برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند از جمله:

– نرخ باز شدن

– لینک های کلیک شده

– جزئیات تبدیل

۳- سریع است

ایمیل مارکتینگ یکی از سریع ترین شکل های ارتباطات است. شما را قادر می سازد تا برای مشتریان اطلاعات فوری تهیه کنید و همچنین امکان دسترسی فوری به پاسخ ها و جستجوهایشان را می دهد. از طریق بازاریابی ایمیلی شما می توانید پاسخ هایی برای کمپین بازاریابی خود در طی یک تا سه روز دریافت کنید. این واقعا زمان کوتاهی است، به ویژه هنگامی که با سرعت کمپین های پست مستقیم مقایسه گردد که می تواند تا ۱۲ روز یک زمان ببرد.

آموزش ایمیل مارکتینگ : مزایای بازاریابی ایمیلی

۴- راحت است

ایمیل مارکتینگ امکان قرار دادن راحت لینک ها برای محصولات و خدمات مهم را فراهم می سازد؛ قرار دادن لینک ها درون ایمیل هایتان در جایی که به احتمال زیاد توجه خواننده را جلب می کند راهی ساده برای تقویت درآمد است.

علاوه بر این بازاریابی ایمیلی به روز رسانی سریع فهرست های ایمیل را ممکن می سازد. همچنین استفاده از ایمیل ها امکان به روز رسانی سریع نظرات، جستجوها و بازخوردها را فراهم می سازد، که مدیریت ساده صندوق ورودی را ممکن می کند. کمپین های ایمیلی دربرگیرنده لینک هایی برای ثبت نام و عدم ثبت نام هستند، که تفکیک ثبت نام کنندگان علاقمند از افراد غیر علاقمند را راحت می کند.

با داشتن چنین مزایای عالی، کاملا واضح است کمپین های بازاریابی ایمیلی، آینده کسب و کارهای کوچک هستند. مزایای آن را نادیده نگیرید؛ هرچه سریع تر یک کمپین بازاریابی ایمیلی خلق کنید!


بیشتر بخوانید: ۴۰ آمار دیوانه کننده در مورد دپارتمان فروش


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.