اولین دوره بازاریابی و فروش آنلاین تام

0

بر اساس تحقیقات انجام شده، بیش از ۷۰% افراد نیازها و محصولات مورد نظر خود را در فضای دیجیتال جستجو می کنند. ایرانی ها نزدیک به ۵ ساعت در روز در فضای دیجیتال حضور دارند و تلفن های همراه تبدیل به همراه همیشگی افراد شده است به طوریکه بسیاری نمی توانند بدون آن فعالیت های خود را انجام دهند. بنابراین فضای دیجیتال فرصت های بی نظیری را برای کسب و کارها به وجود آورده است: تبلیغات با هزینه بسیار پایین، افزایش فروش، افزایش وفاداری مشتریان، کاهش هزینه های فروش و …

در بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، واحدی برای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که فعالیت های اینترنتی را برنامه ریزی و اجرا می کند. با این حال در کسب و کارهای کوچک و متوسط معمولا مدیریت ارشد مجموعه و یا مدیر بازاریابی و فروش، فعالیت های دیجیتال را مدیریت و اجرا می کنند.

در اولین دوره دیجیتال مارکتینگ تام می خواهیم روش اصولی و بهینه تبلیغات و فروش در فضای مجازی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط را آموزش دهیم.

اولین دوره بازاریابی و فروش آنلاین تام

در ۷ ساعت دوره آموزشی تام سه موضوع اصلی برای فروش در فضای دیجیتال به صورت کامل و مفید پوشش داده خواهد شد:

۱- تبلیغات آنلاین: سایت یا پیج در شبکه اجتماعی بدون مخاطب فایده ای ندارد! هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات در فضای آنلاین دارد تا مخاطبان وارد سایت یا شبکه اجتماعی آن شود. در این بخش به دنبال آن هستیم تا با حداقل هزینه، با مشخص شدن رسانه های مرتبط بهینه ترین روش تبلیغاتی برای هر کسب و کاری تعیین شود تا مخطبان مرتبط به کسب و کار شما هدایت شوند. این روش توسط متخصصین پلتفرم تبلیغاتی یکتانت به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

۲- پرورش سرنخ: ورود ترافیک در سایت به تنهایی کافی نیست. شما قطعا نیاز دارید تا مخاطبان محصولات شما را ببینند و سبد خرید برای خود تکمیل کنند یا با کارمندان فروش شما تماس بگیرند. در این بخش شرکت کنندگان، تکنیک هایی را آموزش می بینند که به آنها کمک می کند ترافیک ورودی را به سرنخ فروش تبدیل کنند تا آماده خرید باشند.

۳- ارتباط با مشتری: پس از اولین ارتباط با مشتری، نیاز دارید تا به شیوه ای موثر این ارتباط را مدیریت کرده تا در نهایت به فروش ختم شود. البته این پایان ماجرا نیست و خدمات پس از فروش و حتی فروش مجدد نیز در بسیاری از کسب و کارها مهم است. بخش با معرفی کاربردهای نرم افزار CRM در کسب و کارها، تکنیک های لازم برای افزایش فروش و کاهش هزینه ها به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

اولین دوره بازاریابی و فروش آنلاین تام (از تبلیغات آنلاین تا مشتریان راضی) با هدف کمک به افزایش فروش و سودآوری کسب و کارهای کوچک و متوسط پایه ریزی شده است. مخاطبان هدف این دوره مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط است که می خواهند در فضای دیجیتال حضور پیدا کنند و فروش اینترنتی کسب و کار خود را افزایش دهند.

اولین دوره بازاریابی و فروش آنلاین تام

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.