آموزش بازاریابی پورسانتی

1

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی


این درسنامه را بر روی این وبلاگ منتشر خواهم کرد تا افرادی که می خواهند وبلاگ خود را راه بیندازند از آن استفاده کنند. در این درسنامه به این خواهیم پردازیم که چطور با وبلاگ از طریق بازاریابی پورسانتی یا همان بازاریابی همکاری در فروش کسب در آمد کنید.

قبل از اینکه شروع کنم می خواهم یک چیز را شفاف سازی کنم: اصلا اعتقاد به این ندارم که پول آسان به دست می آید و قرار نیست در این مقاله هیچ نکته سحرآمیزی گفته شود که چطور می شود یک شب پول دار شد. پس اگر شما به دنبال رسیدن به پول از راه آسان هستید، این مقاله را مطالعه نکنید.

آیا واقعا می توان از برنامه های معرف یا کلیکی یا پورسانتی درآمد کسب کرد؟ خوب هم بله و هم نه؛ پول در بازاریابی پورسانتی وجود دارد، اما اینکه بتوانید از آن پول را کسب کنید یا نه، بستگی به بسیاری از عوامل دیگر مانند تعهد، تجربه، ترافیک وب سایت و غیره دارد.

بازاریابی پورسانتی یا کلیکی چیست؟

بازراریابی پورسانتی یک فعالیت بازاریابی است که در آن صاحبان مشاغل به بازاریابان یا افرادی که با استفاده از تلاش ها و روش های بازاریابی پورسانتی کالای آن ها را معرفی و برای از این طریق جلب مشتری و بازدید کننده یا مشتری می فرستند، پاداش می دهند.

اساسا شما به عنوان یک بازاریاب هستید که وقتی به یک کسب و کاری کمک کردید تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند، پاداش خواهید گرفت. بازاریابی وابسته احتمالا یکی از سریع ترین و ارزان ترین (و نه ساده ترین) راه برای شروع کسب درآمد آنلاین است. شما فقط یک خریدار و یک فروشنده را پیوند به یکدیگر داده و به آن ها نگاه کرده و پورسانت خود را دریافت می کنید.


بیشتر بخوانید: راهنمای آموزش بازاریابی


بازاریابی پورسانتی چطور عمل می کند؟

هنگامی که شما به یک برنامه بازاریابی پورسانتی می پیوندید و محصولاتی را که می خواهید بفروشید انتخاب می کنید، فروشنده برای شما یک کد معرف منحصر به فرد رو تعریف کرده که شما از طریق آن مراجعان سایی خود را به سایت هدف لینک می کنید. خیلی از برنامه های کلیکی یا پورسانتی خودشان لینک های متنی از پیش تعیین شده یا بنرهایی را آماده کرده اند که شما فقط باید آن کد ها را کپی کنید و در سایت خود برای ارایه به بازدیدکنندگان قرار دهید. وقتی بازدید کنندگان علاقه مند روی لینک قرار داده شده در در صفحه شما کلیک کنند، به سمت سایت اصلی محصول راهنمایی می شوند، و اگر آن محصول را خریداری کنند یا در خواست خدمات بدهند، شما به عنوان یک ارجاع دهنده، کمیسون دریافت خواهید کرد.

همیشه به این صورت نیست که اگر محصولی را فروختید کمیسیون دریافت می کنید. برنامه های پورسانتی شکل های متفاوتی دارد و نحوه پرداخت های آن ها نیز متفاوت است:

به ازای هر فروش پرداخت صورت می گیرد: در این برنامه یک فروشنده زمانی به شما درصدی از فروش را پرداخت می کند که فروش به صورت کامل انجام شده باشد.

به ازای هر کلیک پرداخت صورت می گیرد: در این برنامه شما پول را بر اساس تعداد بازدید کنندگانی که از سایت خودتان به سمت سایت فروشنده هدایت و راهنمایی کردید (با کلیک بازدیدکنندگان بر تبلیغ فروشنده در صفحه شما)، دریافت خواهید کرد.

پرداخت به ازای هدایت یا راهنمایی: زمانی که بازدید کننده های ارجاع داده شده از سایت شما، اطلاعات خود را در سایت مقصد با تکمیل یک فرم تماس ساده در اختیار فروشنده قرار می دهند، پرداخت به شما صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید: آموزش تکنیک های فروش آنلاین


چرا یک بازاریاب پورسانتی باشیم؟

بازاریابی پورسانتی یا معرف یکی از مدل هاییست که رشد سریع داشته و از بهترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی محسوب می گردد. برخی از دلیل آن را در اینجا برای شما توضیح می دهم:

مقرون به صرفه : بازاریابی در اینترنت مقرون به صرفه است و لازم نیست شما هزینه ای برای تولید بدهید. این کار توسط فروشنده انجام می شود. همچنین شما نیازی به محل کسب و کار فیزیکی یا استخدام کارکنان ندارید.

بازار جهانی: بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد تا به آسانی به مردم سراسر دنیا دسترسی پیدا کنید.

بدون هزینه: شما نیازی به پرداخت هیچ چیز برای پیوستن به برنامه های بازاریابی پورسانتی یا معرف ندارید.

بدون انبار و بدون حمل و نقل: شما لازم نیست در مورد ذخیره سازی، بسته بندی و یا حمل و نقل محصول نگران باشید. همه آن ها توسط فروشنده مورد توجه قرار گرفته اند.

پشتیبانی از مشتری: شما نیازی به ارائه پشتیبانی به مشتری یا رسیدگی به شکایات آن ها ندارید، این موارد نیز بر عهده فروشنده است.

درآمد منفعل: اگر شما یک کار معمولی انجام می دهید ممکن است ماهانه حقوق ثابت دریافت کنید، اما در بازاریابی پورسانتی، البته بسته به قدرت شما در بازاریابی، حتی زمانی که جلوی کامپیتر خود ننشسته اید نیز می توانید کسب درآمد کنید.

در خانه کار کنید: اگر شما پول به اندازه کافی کسب کنید دیگر نگران نخواهید بود که هر روز برای یه ساعت مشخصی و سر ساعت برای کار بروید. شما می توانید به راحتی در خانه خودتان کار کنید.


بیشتر بخوانید: راهنمای تجاری سازی رسانه های اجتماعی


خب، با هم در بالا توضیحات را در مورد بازاریابی پورسانتی مرور کرده و با بعضی از ویژگی های آن نیز آشنا شدیم. اگر احساس می کنید که ستفاده از این روش برای کسب درآمد برای شما جذاب است (که من مطمئنم این علاقه را دارید) پس شما را به مطالعه درسنامه “راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی” دعوت می کنم.

 

تاریخچه ای مختصر از بازاریابی پورسانتی

بازاریابی پورسانتی؛ کسب درآمد ساده از طریق اینترنت

بازاریابی پورسانتی؛ کسب درآمد از طریق وبسایت خود

بازاریابی پورسانتی؛ چند نکته را به یاد داشته باشید

بازاریابی پورسانتی : از کالاهای دیجیتالی غافل نشوید

بازاریابی پورسانتی؛ نکاتی برای موفقیت

۱۰ فرمان بازاریابی پورسانتی

 

1 نظر
  1. مسعود می گوید

    با سلام
    شما چه سایتی رو برای بازاریابی اینترنتی معرفی میکنید که واقعا مطمعن و معتبر باشه و محصولات جذابی داشته باشه و بشود درامد خوبی کسب کرد؟؟؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.